Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer

Resealbum Lardos

av Inah|6 okt 2010|Sport, Natur & Fritid
5331

Annons:
1 svar
Rhodos
4 dagar sedan av Anonym23
Ngn som har bott på Manousos City Hotel på Rhodos som kan berätta mer om det? Och finns det ngn som vet om det är bra drag på bargatan i juni? Maqqii: löser vi! :D
Tips & råd
1
0 svar
Dykning Rhodos
4 dagar sedan av Anonym23
Jag ska åka till Rhodos i juni och funderar på att dyka där. Är det ngn som har dykt där och vad tycker ni i så fall om det? Är det ngn som har dykt med en svensk dykguide där? Sist när jag dök i Turkiet hade jag en guide som varken kunde ...
Tips & råd
0
14 svar
Rhodos - För sent med första vec...
4 veckor sedan av Finskabborre
Hej! Vi är ett gäng ungdomar som tänker åka till varmare trakter i höst. Vi har hittat ett jättebra erbjudande till Rhodos första veckan i Oktober, men då undrar vi förstås om det är bortkastade pengar ändå? Hur är vädret, ni som varit där i ...
Tips & råd
14
3 svar
Rhodos?
5 veckor sedan av Mango123
Behöver lite tips. Har hittat billig resa till Ixia/Ialyssos på ett hotell som heter Posedonia. Verkar helt ok för det priset. Vi åker isf första veckan i maj. Undrar nu om någon varit där och har några tips? Och någon som kanske tom bott på ...
Tips & råd
3
1 svar
Funderar på att resa till Rhodos...
6 veckor sedan av Dreamway
Hur ofta går färjorna från Rhodos till Tilos eller/och Symi Canada2000: http://tilos-travel.com/tilos_ferry_schedules.php http://www.symivisitor-accommodation.com/symi-ferries.htm
Tips & råd
1
Mitt Rhodos
av Ingridhell, 19 apr 2013
Ingrid tipsar om sina favoriter på den grekiska ön Att komma till Rhodos är som att komma hem. Ingrid har varit på Rhodos över 25 gånger. Här berättar hon om sin passion och ger ...
Var är det varmt i maj?
av Loulin, 26 mar 2013
Jorden runt i lågsäsong I maj råder lugnet före stormen på många platser runt om i världen då de traditionella ”semestrarna” brukar ha sin topp under juni-augusti. Maj är dock en ...
Heta hotell på Rhodos
av Veronicah, 13 mar 2013
En av Greklands mest älskade semesteröar Rhodos har varit en av Greklands mest populära semesteröar sedan charterturismens barndom. Ön har frodig natur, långa fina stränder, ...
Sommarens skönaste all-inclusive
av Stine, 27 dec 2012
Här bor du som en kung med allt inkluderat Det blir allt populärare att välja en helt bekymmersfri semester. Det finns många all inclusive-hotell att välja mellan. Här har vi valt ...

Erbjudanden från reseföretag

Resa med barn

Rhodos - Blue Star All Inclusive-hotell

Fritidsresor

Rhodos - Blue Star All Inclusive-hotell
Blue Star Atlantica Princess ligger bra beläget i Ixia. Med genomgående bra service och med närhet till strand, shopping, Rhodos stad samt flera boendealternativ så passar hotellet både familjen och dig som reser utan barn.

Fritidsresor

All inclusive

Eden Roc, prisvärd Allinclusive på Rhodos

Apollo

Eden Roc, prisvärd Allinclusive på Rhodos
Unna dig prisvärt överflöd i sann semesteranda. Bo mitt på stranden och njut av ledigheten över en fruktig cocktail. Totalt finns det fyra pooler varav en med en vattenrutschkana.

Apollo

Resa med barn

Utvalda All Inclusive-hotell på Rhodos

Solresor

Utvalda All Inclusive-hotell på Rhodos
En bekväm semesterform och ett uppskattat servicekoncept där det mesta ingår i priset. Sju utvalda, prisvärda hotell för dig som vill ha en bekväm och skön familjesemester med koll på reskassan.

Solresor

Singel

Ving Solo - när du reser ensam

Ving

Ving Solo - när du reser ensam
Om du vill resa på egen hand är Ving Solo något för dig. Eftersom många hotell tar ut ett tillägg när en person bor ensam i ett dubbelrum kan det bli onödigt dyrt att resa själv. Med Ving Solo slipper du tillägget, och kan lägga pengarna på något ...

Ving