Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer

Resealbum Heraklion

Grekland, mitt favoritland, likaså Kreta, min favorit destination dit jag alltid kommer tillbaka. I Grekland har jag nog varit minst 12 gånger, varav Kreta 10/ ...
av Jennieeneroth|20 jan 2013|Sol & Bad
10
Total avslappning i värmen
av Bexner|3 nov 2008|Sol & Bad
256
Sommaren 2003 genomförde vi ett antal flighter med materiel till Entebbe i Uganda. Här får du följa med på en av dessa. Första stoppet gjorde vi på ...
av Sierra|17 apr 2008|Äventyr
2859

Annons:
2 svar
Med barn i Grekland
4 veckor sedan av Roger75
... i dagsläget ut som att vi flyger till Heraklion och utgår därifrån. Sedan får vi se vartifrån vi flyger hem. Det får bestämma rutten. Det gäller väl som du säger att inte vara för övermodig med antalet öar. Kikar lite i dina album, tackar för ...
Tips & råd
2
4 svar
Båtluffa - boka hotell?
1 år sedan av Paw
... älskar jag kreta också, inte städerna heraklion, chania ect utan att bila genom alla berg och dalar ( även om dom kör som idioter där och vägarna ibland slingrar sig som en jojo fram och tillbaks) älskar palaiochora! sååå mysigt och vackert där.
Tips & råd
4
2 svar
Hyrbil Kreta
1 år sedan av Popolano
Hej! Vi flyger till Heraklion och ska bo i Bali i sommar. Åker med Ving men det finns ingen transfer till vårt hotell. Funderar på att hyra bil direkt på flygplatsen och sedan nyttja den en vecka. Är det någon som har bra eller dåliga erfarenheter ...
Tips & råd
2
1 svar
Barnvänligt ställe och barnvänli...
2 år sedan av Finlandsvensk
... Inte allt för långt från flygplatsen i Heraklion. Rethymnon ligger bevakad av en stor fästning uppe på närliggande berg som också är museum. Chania har jag ingen erfarenhet av, har bara kört igenom med bil, tyckte att det var mysigare i ...
Tips & råd
1
4 svar
Rethymnon, hotell Pegasus
2 år sedan av Kjelleberglund
... har att erbjuda. Bussar går till både Heraklion och Chania. Trevlig resa! Med vänlig hälsning / Maria Jarstad, Apollo Resor, Säljare Kjelleberglund: Tack Maria, det låter trevligt med utflykten "Mitt älskade Kreta" Kommer du på nåt mer så ...
Tips & råd
4
Mitt hemliga Kreta
av Stine, 20 maj 2013
5 måsten på grekisk favorit På senare år har Kreta seglat upp som en favorit bland svenska resenärer. Här ger vår Kretaexpert Stine dig 5 saker du inte ska missa på favoritön. ...
Här är Kretas bästa hotell
av Stine, 15 maj 2013
5 lyxiga boenden på vår grekiska favoritö Kreta är fortfarande en av de mest populära öarna i Grekland och det är lätt att förstå varför. Ön har allt man kan önska sig av vackra ...
8 härliga familjehotell på Kreta
av Stine, 8 maj 2013
Våra bästa hotelltips för dig som reser med barn Sommarsemestern till södern är något som vi alla längtar efter och något vi alla vill ska bli den perfekta resan. Om du ska ta med ...
12 badorter på Chaniakusten
av Stine, 5 feb 2013
Vår guide till Kretas populäraste resmål Kreta är stort och det kan vara svårt att veta var man ska bo. De flesta hamnar på den populära och vackra Chaniakusten, som består av ...

Erbjudanden från reseföretag

Resa med barn

Kreta - Familjevänliga Blue Village

Fritidsresor

Kreta - Familjevänliga Blue Village
Atlantica Creta Paradise på Kreta är ett mycket familjevänligt hotell, med hög standard. De stora poolområdena, läget nära stranden, mängder av aktiviteter och en lugnare zon gör det lätt för hela familjen att trivas.All inclusive mot tillägg.

Fritidsresor

Resa utan barn

Utmärkt för par - Kato Stalos, Kreta

Apollo

Utmärkt för par - Kato Stalos, Kreta
Hotell Panorama i Kato Stalos/Panos Stalos ligger uppe på en höjd med en härlig utsikt över havet. Restaurang och flera barer. Trädgård. Här finns ett trevligt poolområde med solstolar och parasoller. Sportaktiviteter som tennis, biljard, basket.

Apollo

All inclusive

All Inclusive i mysiga Aghios Nikolaos, Kreta

Ving

All Inclusive i mysiga Aghios Nikolaos, Kreta
All Inclusive-hotellet Blue Marine ligger direkt vid havet 6 km från byn, med rum för upp till fyra personer. Byggt i terrasser och med fin utsikt över havet med stranden precis nedanför. Två poolområden. Spaavdelning och uppvärmd inomhuspool.

Ving

All inclusive

Grand Bay Beach Resort

Solresor

Grand Bay Beach Resort
All inclusive direkt på stranden i genuina Kolimbari! Hotel Grand Bay Beach Resort är en vacker semesteranläggning belägen på stranden i den trevliga byn Kolimbari, längst västerut på Chaniakusten. Två fina poolområden.

Solresor