Keja säger i diskussionen "Marrakech"
Hej! Då det var ett tag sen så lämnar jag resturangtips till någon annan. Värt att besöka från Marrakech Tyckte jag är Ouarzazate och Essaouira.
Anmäl
Faalk startar diskussionen "Marrakech"1
Hej! ska åka ensam till Marrakech över jul (21-28/12). tänkte mest ta det lugnt, kolla på staden och äta massa god mat. Ev lite dagsutflykter. Så tar gärna emot lite tips på staden. restauranger, barer, museum, utflykter osv fanns ingen ny tråd här när jag sökte..
Anmäl
Worldofmarie säger i diskussionen "Främlingspass"
Troligtvis visum, men vilken nationalitet har du? Svårt att kolla upp det till dig annars.
Anmäl
194benji startar diskussionen "Främlingspass"1
Hej alihoppa, det är en nödsituation, jag måste boka ett flyg till marocko men jag har en främlingspass. Krävs det att jag har visum för att åka dit? Och hur funkar det? Skulle uppskatta det om ni hjälper mig.
Anmäl
Pilla85 skriver blogginlägget "En fantastisk stad i Nordafrika"
https://runwaytoadventures.com/2019/02/02/en-dag-i-marrakech/
Anmäl
Nina78 startar diskussionen "Bada/ nöjespark"3
Hejsan! Ska till Marrakech med min familj, två barn 12, 5 år och min man i juni. Jag har två frågor: 1- kan/ får vi kvinnor bada i en av stränderna som finns där? Eller är det förbjudet för kvinnor att bada? kan en kvinna bada med badkläder/ bikini eller inte? 2- Nöjespark/ tivoli/ karusseller/ fun, theme park till barnen vart kan man hitta i Marrakech eller Marrocko? Tacksam för svaret Nina
Anmäl
Izzn säger i diskussionen "Tips och Råd om Marocko"
Tack för svaret!! Och ursäkta att jag stör dig!! Rekommendera du några bra resturang / fiskresturang? Finns några park i närheten av hotellet i marrakesh? Om man ska åka taxi är taxi dyr? Hur kan jag ta mig från flygplatsen till hotellen?buss eller taxi? Vilka ställa rekommendera du att vi besöka i Marrakesh? Tack
Anmäl
Shishagirl säger i diskussionen "Tips och Råd om Marocko"
Hej! Den är bra och mysig hotell. Ligger ca 5-10 min från souken och har relativt bra läge och har en mysig innergård med pool. Tyckte det var grymt bra frukost då de gjorde marockansk frukost som var väldigt god :) Men enda nackdelen är väl att folk röker inomhus överallt!
Anmäl
Wognsen säger i sin diskussion "Agadir-Marrakech"
Orkar du svara på lite fler frågor? Är lite fundersam om maten. Gillar verkligen inte lamm. Är kyckling/oxkött lika gångbart eller är de bara lamm överallt
Anmäl
Emolis säger i diskussionen "Agadir-Marrakech"
Man vågar absolut ta bussen, finns flera bolag att åka med. Tar fyra timmar på finfina vägar med ett stopp längs vägen. Billigt, modernt och lika säkert som någon annanstans. Vi åkte Marrakech - Agadir (2 vuxna och 3 barn för knappt 400 kr) och personalen på vår riad ordnade med allt, t o m taxi till busstationen. Men det går lika bra att ta en taxi till busstationen och köpa biljetterna där. När ...
Anmäl
Annons: