Tack så mycket M!
Bra att veta! Får tänka ett varv till nu, har prel. bokat boenden på båda platserna för säkerhets skull!😅
Aktiviteter
Hej!
Vi har bokat flyg till Split i juli och väljer mellan Trogir och Baska Voda, Vill någon ge tips på vilken ort man ska välja? Vi vill kunna koppla av, äta och dricka gott, sola och bada, promenera, ta en båttur över till Hvar. Vi har tidigare varit i Brac, Vis, Pula, Dubrovnik, Split och vill vi nu testa en annan ort mest för att bo på en vacker plats och ladda batterierna.
Hoppas någon kan...
Hej igen!
Ursäkta, jag missförstod Ditt inlägg men eftersom Du hade div frågor om Dalmatinska delar av Kroatien trodde jag att Du även skulle dit
Trevlig resa!
Tack Mirreli för snabbt svar:). Jag såg och har läst din reseguide och fick många bra tips och även svar på min fråga om bron...
Mvh Susanne
Hej, vi har bokat resa till Malinska i september. Jag tar tacksamt emot tips och idéer om vad man inte ska missa på Ön Krk. Vi landar i Zagreb och funderar på att hyra bil. Det ser ut som det finns en bro ut till Krk, stämmer det? Har läst om Havsorgeln men vart ligger den? Är det någon som har varit både i Krk nationalpark och Plitvice nationalpark och kan tips vilken man ska välja?
Mvh Susanne
Jag skulle boka via Airbnb. Centrala Split är inte så stort så det är lätt att ta sig runt till fots eller via Uber. Det finns flera stränder (dock inte sand). Passa på att boka in en dagstur me vinprovning. Kan även tipsa om restaurangen "Zinfandel Food & Wine bar" fantastisk mat, vin, drinkar och livemusik. Krävs nog att ni bokar bord då ni är så många. Lycka till!
Hej! Vi är 11 st unga personer som vill bo i centrala Split. Vi vill gärna ha nära till en strand & kunna gå till hamnen som tar oss ut på dagsturer till Brac/Hvar.
Tar gärna emot tips på boende.
Frukost på hotell var okej som omväxling men det är ändå rätt trevligt att göra sin frukost själv. Men nu bokade vi de här två sista nätterna för att vara närmare Split men också för att få se lite annat än staden, där har vi ju redan varit flera gånger. Och för två nätter kändes det mest praktiskt med hotell. Rummet är helkonstigt planerat, Det är dubbla handfat direkt när man kommer in, sen är d...
Flyg och hyrbil, lägenhet och hotell. Det blev en bra kombo för ännu en Kroatienresa. Mest sol och bad men även en och annan utflykt samt god men i år, rätt dyr mat.
Har varit i kroarien förra några veckor sedan ön Brac väldigt fint
Men blev sjuk undret resan
Fick åka till en sjukstuga i Brac
Fruktansvärt så kallade sjuksköterskor och läkare skrek på varandra och på mej min man fick inte följa med in.
De beslutades att jag skulle till ett sjukhus på fastlandet
Fick åka någon gamal halvrutten båt
Kom till sjukhuset folk överallt
liggande och sittas
Smu...
Sida:12345678910Nästa