African Tours – En stor besvikelse
Vi reste till Tanzania och Zanzibar över jul och nyår, men tyvärr blev vår upplevelse med African Tours en stor besvikelse. Vi rekommenderades ett hotell på Zanzibar som inte levde upp till våra förväntningar – och inte heller till det vi förväntade oss av en resebyrå som påstår sig vara professionell. Till och med vår guide ifrågasatte hotellet. Vi har försökt...
Aktiviteter
Demmereserjordenrunt skriver blogginlägget "Fantastiska mat- och vinupplevelser på restaurang Human i Göteborg"
2 mar 2024 14:46
2 mar 2024 14:46
WoW - vilka underbara mat och vinupplevelser vi fick i torsdags på restaurang Human i Göteborg. Human är enligt och och Göteborgs-Posten en av Göteborgs absolut bästa restauranger. När ni ha "Fine Dining" och vill unna er något alldeles extra bra, kanske fira något speciellt - där kan vi varmt rekommendera restaurang Human på Risåsgatan i Göteborg, Vi går mer än gärna ut och äter riktigt bra även ...
[Spana in resor på lågprisflygbolagen]
Billigast flygresor hittar man oftast på lågprisflygbolagen och i dag finns det flera att välja på om du bor i eller nära en större svensk stad som Stockholm, Göteborg eller Malmö.
[Ryanair]
Ryanair har avgångar från Arlanda, Landvetter, Malmö airport och Köpenhamns flygplats som tar dig ut i Europa. Flest avgångar finns från Stockholm (Arlanda) och ...
Hey, anyone still daygaming. I am in Gøteborg for a week daygaming. Any guys want to join me?
Låter som en trevlig resa! :-) För större chans att få svar på din fråga, testa gärna att ställa den i vårt diskussionsforum också. https://www.reseguiden.se/diskussioner // Reseguidens Medlemssupport
Till sommaren gör vi en kortare bilresa mellan Bath och Brighton (dessförinnan har vi hyrt kanalbåt). Några tips på fina pubar/b&b på bilresan till Brighton att bo på? Något härligt litet samhälle vid kusten väster om Brighton att besöka?
Litemerarosa skriver blogginlägget "Sveriges bästa hotellfrukost - Clarion Hotel Post"
27 okt 2019 15:45
27 okt 2019 15:45
Nu tänker jag sticka ut hakan och helt egenmäktigt utse i min mening Sveriges bästa hotellfrukost. Kan jag verkligen göra det? Har jag varit på alla hotell i hela Sverige och testat alla? Svar nej! Men OM det mot förmodan finns en som är bättre än denna så är jag inte sämre än att jag kan ändra mig. Välkommen med ditt bidrag så ska jag undersöka vid tillfälle. Men fram till dess är den ohotade ett...
Vi kommer till Landvetter flygplats i god tid. Vårt flyg ska inte gå innan 10.55 . Vi provar att checka in i automatincheckningen. Fungerar inte. Som vanligt. Eller är det vi som inte klarar av det.
Så det blir incheckning på det gamla vanliga viset. Där man lämnar in väskan.
Turkish Airlines tar oss till den nya, enormt stora flygplatsen i Istanbul. Det tar nästan 20 minuter att gå till baggag...
https://runwaytoadventures.com/2019/07/30/visit-gothenburg/
Hej alla
Jag och min fru har börjat att skriva reseblogg.
Du kan hitta oss på Facebook under namnet
Resebloggarna.
Vi har en stor passion att resa och se oss omkring
oavsett om resmålet är litet eller stort.
Vi kommer att skriva om våra resor både inom och
utanför sveriges gränser.
Vi kommer också att skriva recensioner om restauranger
och hotell vi besöker.
Vi har också rest myc...
Sida:12345678910Nästa