Yoga resa i Indien

16 okt. 2016 10:47
Visningar: 202
Hej, jag har bestämt mig för att resa till Indien i november till januari för att både resa runt och köra yoga samt gå en yoga lärarutbildning i en månad. Som det ser ut nu ska jag åka själv och jag tycker det skulle va jätte kul att ha någon att möta upp i Indien :) är det någon annan som tänkt göra en liknande resa, kanske gå utbildning eller bara resa runt och köra yoga under samma tid eller kanske redan är i indien och kör yoga? Det skulle va jätte kul att ha någon att resa med eller möta upp i Indien. :)
16 okt. 2016 22:35
Jag har precis bokat en plats på en yoga lärarutbildning i Goa i januari och jag åker dit själv men har inte bokat flyg än :) håller med om att det vore kul att mötas upp!
17 okt. 2016 15:16
Vad heter som du bokat utbildningen hos? :) jag har också kollat utbildningar i Goa! Men när tänkte du åka dit tror du? Ska du resa runt innan? :))
7 dec. 2016 01:09
Citerat från Sofiefannylena:
Jag har precis bokat en plats på en yoga lärarutbildning i Goa i januari och jag åker dit själv men har inte bokat flyg än :) håller med om att det vore kul att mötas upp!

Citerat från Sofiefannylena:
Jag har precis bokat en plats på en yoga lärarutbildning i Goa i januari och jag åker dit själv men har inte bokat flyg än :) håller med om att det vore kul att mötas upp!
Hej. Har ni bokat?? Jag kommer att åka till Goa i jan-17 vore kul att kunna ta en öl o bara prata svenska :)