Visum till Indien

Av Bender
9 feb. 2014 21:17
Visningar: 669
Nån som har erfarenhet av cox n king? läste en gammal tråd och det verkar inte som man kan svänga förbi på lunchen. Har det ändrats på sistone?

Efter att jag skrivit ut blanketten märkte jag att tryckfelsnisse varit framme och det har kommit in nån extra bokstav på morsans födelseort. Hur pass viktigt är det att det är rätt? Kan jag lämna in ändå? eller måste jag fylla i en ny blankett?
Av Birgere
10 feb. 2014 00:16
Du kan säkert skriva Ankeborg utan att någon reagerar, annars kan du ju bara göra en manuell justering. Kommer inte riktigt ihåg men är det så att blanketten både skickas elektroniskt och manuellt..?
Av Bender
10 feb. 2014 05:27
Man måste gå dit personligen.
Av Birgere
10 feb. 2014 08:03
Vad är det för specialvisum du söker om du måste gå dit personligen? Jag har aldrig behövt gå personligen till någon form av viseringsadministratör för att få visum till Indien,
Av Bender
10 feb. 2014 21:28
Jag ska åka om 4v. Sjukt att man måste ange religion?! Jag har igen religion.
10 feb. 2014 21:36
"Christian" är väl lämpligt eftersom Sverige är ett s a s kristet land även om du själv är ateist.
11 feb. 2014 02:18
Jag har fått ett visum till Indien väldigt nyligen och det verkade inte vara så nog med små detaljer som tex stavfel i en ort så du kan nog lämna in det som det är.
11 feb. 2014 02:19
Och angående det med religion, jag skrev ateist, varför kalla sig själv kristen om man inte är det?
11 feb. 2014 13:19
Citerat från Angie_sthlm:
Och angående det med religion, jag skrev ateist, varför kalla sig själv kristen om man inte är det?
Det håller jag absolut med om, tolkade dock TS kommentar som att det alternativet inte fanns. Men finns det med är det ju inget snack om saken.