Vill du sommarjobba i Oslo eller Stavanger (Norge)? Och söker resekompis? Kolla hit!

3 feb. 2015 12:32
Visningar: 240
Hej! Jag heter Felizia och har fått kontakt med ett säljföretag i Norge som har kontor både i Oslo och Stravanger.

Dem söker mer svensk personal framöver. Så om du inte hittar ett jobb på egen hand så kan jag hjälpa dig med rekryteringen dit. Det är bra betalt och säljbara produkter inom larm.

Kort om mig: Jag fyller 22 år och vill åka till Norge för att tjäna pengar eftersom jag har CSN lån.

Jag söker efter en resekompis i min ålder som också vill jobba i Norge för att tjäna pengar och kan tänka sig dela boende. Jag har bott i flera kollektiv sedan förut, och om du kontaktar mig så bör du ha erfarenhet av att bo ihop med andra, samt att du tror att du klarar 3 månader i ett annat land under sommaren. Jag har erfarenhet av att jobba utomlands och flyttade hemifrån för två år sedan och vet att jag klarar mig själv.

Om detta låter intressant så hoppas jag du hör av dig så vi kan börja lära känna varandra för att se om vi skulle kunna göra denna arbetsresa ihop och eventuellt dela boende (detta för att dra ner på dem dyra boendekostnaderna som finns i Norge)

Hör av dig till min mejl så snackar vi mer!! /Felizia
Obs, bor du i Stockholm så ses jag gärna över en fika.
Mejl: (Logga in för att se e-postadress)