9 svar
Har varit på Kreta och Kos. Tänkte nu försöka litet luffning bland öarna i maj, 2 veckor. Skulle vilja ha några råd ... till öluff är att flyga till athen o därifrån ta sej runt...
maj en perfelt månad..
ha en underbar resa Resoholic:
Hej, ...9
10 svar
... inte riktigt bestämma oss om det blir Kreta-kato daratso, agii apostoli eller ... är en mindre och mer lättilgänglig ö än Kreta som är stort med långa ... Jag och min sambo va på Kreta i maj och jag kan verkligen rekomendera att ... Han ...10
9 svar
... hagorion på grekiska ön Samos?
Vi funderar på att åka till Grekland i slutet på maj. Vi reser med två barn (1,5 och 2,5 år ... gärna ha tips från någon som varit på Samos. Skriv ett inlägg!
/Jennie Dino6:
... det är lätt att ta sig runt hela ön och det finns en massa ...9
41 svar
Vilken är din grekiska favoritö?
... veckans fråga" vilket grekisk ö ni gillar allra bäst och många har röstat på Kreta. De andra alternativen som gavs var Rhodos, Kos, Korfu, Santorini, Samos, Zakynthos, Lefkas, Naxos, Skiathos och ... Avantos,en spännande spökstad...o ...41
14 svar
Jag undrar vilken grekisk ö som ni rekommenderar som inte är ... http://www.reseguiden.se/forum/resor/oluff-i-grekland-mykonos-tinos-syros-och- ... kan hitta bra fina gemytliga grekiska restauranger till ett bra pris. ... du dig för att åka ...14