Annons:
Annons:
Annons:
Sök diskussioner    
Skapa nytt inlägg
Diskutera Grekland
2011-02-26 07:28

Vart åker man i april om man vill ha sol och värme?

Har bara ca 9 dagar och känner att jag behöver komma iväg, har ni några förslag till en resa i mitten av april, Kreta verkar vara det enda alternativet jag hittar?

Tack på förhand

Jack
2011-02-26 18:35
Kanarieöarna är ju alltid solsäkra och inte så långt borta. Mallorca och de grekiska öarna kan vara rätt kyliga om du har otur.
2011-02-26 19:21
Hej-:)
Jag skulle satsa på härliga Cypern! Agia Napa. Ett hotell tips...Atlantica Sungarden!!!

Hoppas du hittar nåt bra///Trevlig Resa
2011-02-26 19:30
Turkiet eller Dubai är en bra ställe att resa till April månaden. Tala med Indcen resor eller Xtraresor . De kan fixa ett bra resa för Er iden tiden.

Hälsan

Reshelp
2011-02-28 17:43
Hej, skulle vilja att du reste till Kroatien eftersom här finns allt som hör sommaren till,
Du har garanterad sol hela tiden, dessutom kan du ströva fritt i Nationalparkerna, segla, dyka och
uppleva allt vad Kroatien har att erbjuda. Gå in på landet Kroatien och läs vad alla som varit där
skriver om.Du ångrar bara en sak och det är varför reste jag inte dit. Dessutrom finns det 1000 öar
att besöka, Så ta på spilskorna och strandskorna och få tag på en flygstolm fortast möjligt.
En bra boendesajt är http://www.kroatia.nu
Lycka till!!!!
Skriv svar
Visningar: 5815  |  Dela med andra:    
Grekland för vuxna
Grekland för vuxna
av Stine, 24 apr 2014
Semester för två – vart ska du åka? - Grekland är ett älskat resmål för väldigt många av oss, och detta beror antagligen på att det finns så många olika destinationer att välja ...
Grekland med all inclusive
Grekland med all inclusive
av Veronicah, 16 apr 2014
7 bekväma hotell i grekiska övärlden - Greklands fantastiska övärld lockar enormt nu i sommar. Vackra stränder, utsökt mat och spännande historia. Vi har valt ut sju all ...
Fynda lyxig charter till Grekland under 5000
Fynda lyxig charter till Grekland under 5000
av Lina, 21 mar 2014
Lyxa till det för en liten peng - Det går att lyxa till det utan att det kostar skjortan. Vi har plockat fram lyxiga charterhotell i Grekland för dig som bara vill ha det bästa, ...
10 familjehotell vid Medelhavet
10 familjehotell vid Medelhavet
av Teresen, 26 feb 2014
Sommarfavoriter för dig som reser med barn - På sommaren lockar Medelhavet som allra mest och det är ofta hit chartern går. För att det ska bli lättare för dig har vi plockat ...
Relaterade sökningar

resa till värmen i april

,

väder kroatien april

,

bra resmål i april

,

solresa april