Vanor

Av Xeni
9 apr. 2009 20:33
Visningar: 90
Resfeber
Så har jag Greklandsfeber igen! Nu är det bara att vänta på beställd resa och träna på språket. Är det själva resan eller tiden före och resan dit som är så vanebildande kan man undra. Jag tänker varje år att nu ska jag låta bli ett år och stanna hemma i Sverige för att njuta av allt som finns här. Icke då....... I mars så började rese oron igen och den var svår att bemästra. Jag fann mig själv på en resebyrå planerande en resa igen. Sen gick det en vecka till så hade jag bestämt mig .Nu går det inte en dag utan tankar och planering till det nya resmålet. Suck !!!! Är det någon där ute som känner igen sig så kan ni väl skriva en rad.

Xeni
Av Gottis
9 apr. 2009 22:24
Oj vad jag känner igen mig, så länge jag har en resa inbokad är jag lugn och njuter även av tiden innan resan. Så fort jag kommer hem börjar det krypa i kroppen och jag söker genast nya resmål på internet och helt plötsligt är en ny resa bokad.
Av Elgona
10 apr. 2009 07:29
jag tror att de är tiden före som triggar endorfinererna i kroppen,ett slags rus att veta om att snart är jag där,,,,,
det är som att vänta på en berusning.För visst är det ett slags berusningstillstånd,iallafall för mej,,
ha en underbar resa..