Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
Diskutera Storbritannien
2006-10-12 23:33

Vandring i Skottland

Hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av att vandra i Skottlnad. Nästa sommar tänkte vi vandra den drygt 30 mil långa Cape Wrath Trail högst upp i nordligaste Skottland, och det hade varit kul om någon hade lite tips om detta, eller varit där.
/Anna
    Visningar: 321  |  Dela med andra:    
    5 svar
    Skottland i Maj
    2 år sedan av Wolfdodge
    Tjena och hallo! Söker lite tips hur man lägga upp rutten. Jag bjuder min mor på en resa till Skottland första veckan i maj 2011, då hon alltid ... ö med mycket att se och göra, slott, vandringar, storslagen natur och små trevliga byar. Vi ...5
    7 svar
    Skottland
    3 år sedan av Annel_i
    Behöver tips och goda råd av er som varit och kan lite om Skottland. Vi funderar på att åka dit i slutet av ... en laxtrappa i Pitlochry (laxen börjar vandra i april). Det mesta av detta inom någon halvmil från Pitlochry. Tyvärr har jag ingen ...7
    4 svar
    Konsten att göra skotska höglände ...
    5 år sedan av Clintcliff
    Jag satt en dag och knaprade salta pinnar över ett glas rosé med min fästmö, då jag fick ett obeskrivligt sug efter att åka till Skottland. Jag har alltid velat se och vandra i högländerna, uppleva de gröna vyerna och insupa kultur och jargong ...4
    2 svar
    Skottland
    6 år sedan av Thequeen
    ... erbjuda. I Edinburgh kan jag tipsa om spövandringar i gamla stan, shopping i Glasgow, massor av gratis museum och via Scotland Tours kan ni boka dagsutflykter med buss till alla möjliga destinationer runt om i Skottland, till bra pris och ni ...2
    1 svar
    Isle of Skye , Skottland
    7 år sedan av M1981
    Någon som varit på Isle of Skye i Skottland, som kan ge lite tips om vad som finns att se, vandringsleder, billigt boende mm? Skyewhitehouse: Skye ar en av dom vackraste oarna i Skottland med bro forbindelse till fastlandet - www.skyewhitehouse. ...1
    Relaterade sökningar

vandra i skottland

,

vandra i skottland forum

Erbjudanden från reseföretag

Kultur & Historia

Skottland - en förtrollande upplevelse

Wi-Resor

Skottland - en förtrollande upplevelse
    Känn historiens vingslag i mytomspunna Skottland. En perfekt blandning av fängslande legender, storslagen natur och charmig storstad. Avresa 22/8 2013, 6 dagar.

Wi-Resor

Inför resan

Reseförsäkring ingår i bästa bankkortet

ICA Banken

Reseförsäkring ingår i bästa bankkortet
    Ta med ett bankkort eller kreditkort från ICA Banken på resan så slipper du onödiga uttagsavgifter och valutapåslag. Använd det redan när du betalar resan, så ingår vår generösa reseförsäkring.

ICA Banken

Kryssning

Kanalbåt i England

Classic World of Travel

Kanalbåt i England
    Fina båtar för 2-12 pers. Fullt utrustat kök och bad. Ingen erfarenhet krävs. Båten hyrs veckovis eller för en weekend. Pris från 2000 SEK/person/vecka. Vi hjälper välja båt och rutt Vi har över 20 års erfarenhet av kanalbåtar i England och Skottland

Classic World of Travel

Sportresor

Fotbollsresor Chelsea med flyg 3055:-

BE Resor AB

Fotbollsresor Chelsea med flyg 3055:-
    Officiell biljettagent till Chelsea! Världens bästa fotbollsliga enligt många experter! Vi har fotbollsresor till Chelsea från 3055:-/ person Besök vår hemsida www.beresor.se eller ring oss på 036 - 71 81 41 för personlig service

BE Resor AB