5 svar
Tjena och hallo!
Söker lite tips hur man lägga upp rutten.
Jag bjuder min mor på en resa till Skottland första veckan i maj 2011, då hon alltid ... ö med mycket att se och göra, slott, vandringar, storslagen natur och små trevliga byar. Vi ...5
7 svar
Behöver tips och goda råd av er som varit och kan lite om Skottland. Vi funderar på att åka dit i slutet av ... en laxtrappa i Pitlochry (laxen börjar vandra i april). Det mesta av detta inom någon halvmil från Pitlochry.
Tyvärr har jag ingen ...7
4 svar
Konsten att göra skotska höglände ...
Jag satt en dag och knaprade salta pinnar över ett glas rosé med min fästmö, då jag fick ett obeskrivligt sug efter att åka till Skottland.
Jag har alltid velat se och vandra i högländerna, uppleva de gröna vyerna och insupa kultur och jargong ...4
2 svar
... erbjuda. I Edinburgh kan jag tipsa om spövandringar i gamla stan, shopping i Glasgow, massor av gratis museum och via Scotland Tours kan ni boka dagsutflykter med buss till alla möjliga destinationer runt om i Skottland, till bra pris och ni ...2
1 svar
Någon som varit på Isle of Skye i Skottland, som kan ge lite tips om vad som finns att se, vandringsleder, billigt boende mm? Skyewhitehouse:
Skye ar en av dom vackraste oarna i Skottland med bro forbindelse till fastlandet - www.skyewhitehouse. ...1