Egypten
Emh87,
20 jan. 2013
Updaterad av Emh87
för 13 år sedan
Hej
Ska till Egypten, Hurghada i mitten/slutet av mars. Har hört lite olika om väder. Är det varmt i vattnet eller? Ska man ha tröja med sig och ha på kvällarna?
Tack! ... Miie: Är i Egypten nu och ca 22-24 gr ute till havs när vi dyker.
Kanske någon grad varmare inne vid stränderna.
En ...
Egypten
Silvia1,
27 juli 2009
Updaterad av Liband
för 16 år sedan
hejsan vi är en familj som funderar på att åka till Hurghada i mitten av december. vi har titta på att åka med apollo
till hotellet Arabia Azur Resort. men det jag undrar är hur är vädret då? vårat minsta barn är 2,5 hur är det i havet då varmt,
kallt eller blåsigt. hoppas någon vet .....
...
Egypten
Kapish,
23 sep. 2008
Updaterad av Kustaffe
för 17 år sedan
Vi är två 19-åriga tjejer som ska till egypten i slutet på nov, vi ska vara där i två veckor.
Någon som har några tips eller nått som man bör tänka på?
Vi har hört att många snorklar där, men vi har aldrig provat, är det svårt?
Behöver man ta någon vaccination?
Ska man vara rädd för hajar ...
Egypten
Carina71,
24 sep. 2008
Updaterad av Asok
för 17 år sedan
Vi ska till Hurghada i mitten av oktober. Jag har följt vädret där en tid och tycker som det verkar blåsa väldigt mycket i Hurghada.
Är det någon som vet om det är mer blåsigt nu på hösten eller blåser det alltid lika mycket. ... Asok: De kalla vintervinderna brukar inte anlända förrän i december ...
Egypten
Rille85,
15 sep. 2010
Updaterad av Hathor
för 15 år sedan
Hejsan, vi är ett par stycken som ska åka till hurghada i början av november. Vi är 3 tjejer och 2 killar, varav en kille är 15 månader gammal.
Behöver lite tips på utflykter som passar ett barn. Vilka valutor ska man ta med sig? Vi vill inte hålla på o växla där nere utan vi vill ordna allt ...
Egypten
J_ivarsson,
9 maj 2009
Updaterad av Energi
för 16 år sedan
Hej!
Jag och min flickvän, båda är 20 år, planerar en utlandsresa i slutet av augusti. Det lutar mot Egypten, Hurghada. Vi har just nu genom Apollo reserverat 2 veckor på hotellet ARABIA AZUR, all inclusive, vilket landade på totalt 8253 kr/pers. Då vi inte har betalat nått än så går de ju bra att ...