Turkiet i slutet av Oktober....

3 okt. 2014 17:49
Visningar: 229
Halloj alla...Finns det någon här som e från Jämtland...Runt Östersundstrakten,som har lust & sällskapa i TURKIET....Far i slutet av Oktober...Är DIREKT flyg......Antingen 1 elr 2 veckor...

Mina vänner kan ej fara med mig. Pga OLIKA orsaker......Visst kan fara ensam oxå...Men lite roligare givetvis med sällskap...
=)

Hör av er!....Mvh//Monika-Paulina
4 okt. 2014 19:34
Hej!
Skickade ett direkt meddelande till dig men skriver även här. Jag har en liknande annons ute som dig, ta en resa till Turkiet, Alanya gärna för mig, har varit där en gång tidigare och då i sluetet av oktober, fast egentligen spelar det ingen roll för mig, nya platser är ju ofta roligare och mera spännande! Jag har kollat på resor från Sundsvall, Midlanda, sista minuten och all inclusive. Finns både en o två veckor till vettiga priser. Bara att slå till och sedan fara. Vi bor ju ganska nära varandra så det är ju inga större problem att ses och träffas innan om man vill planera nåt tillsammans.

Mvh Mikael
10 okt. 2014 22:16
Halloj..Va e de för DIREKT meddel du skrivit te mig?..Mena du på mej elr??...

Jag far gärna te Turkiet iaf slutet av Okt elr början av Nov :))..

Just nu håller ja på & kryar på mig..Då ja drabbats av flunsan ..:/..Huga jobbigt värre säg

Man behöver nog en riktigt sol resa efter detta =P....Spec nu då vädret i Sverige e så satans tråkigt..:/..Bläää

Mejla mig gärna privat på (Logga in för att se e-postadress) =))

Mvh// Paulina