TSS Turkiet

Av Rickson
22 mars 2015 11:19
Visningar: 173
Två resor med Er Lykien 22/3-29/-14.Kappadokien28/2-7/3-15.Båda resorna fungerade perfekt med tider och sevärdheter.Hotellen var fina utom ett på Lykien resanDream Hotell vackert på utsidan,rummet trångt,frukosten sådär.Hotellen på Kappadokienresan var fina,Hotell Tassaray var lite trångt rum men välstädat,fin frukost för övrigt allt bra.Vi kommer med all säkerhet att resa med Er fler gånger.Vi lägger goda vitsord om Era toppenresor.Tack för god service. Gun och Rick Kungälv.
Av Eura
6 apr. 2015 19:57
jag håller med fullständigt. Det var en kanonresa. Allt fungerade perfekt. Vi åkte från Istanbul till Ankara, Kappadokien och avslutade i Antalya. Vi fick se hur mycket som helt . Det var tidiga morgnar och mycket resande i bussen men allt blev vi informerade i programmet vi fick innan resan. Där står även att besöken ingår med guld, skinn och mattor. Inget köptvång men jag kan förstå att man kan känna lite obehag för säljarna är väldigt envisa. Hotellen var verkligen fina och maten kan man inte klaga på. Man får ta seden dit man kommer. Reseledaren pratade svenska så det fungerade oxå jättebra. Resan var verkligen toppen+++++++
Höjdpunkten var ballongflygningen (kostade extra) över Kappadokien tidig morgon med soluppgång. Jag kan verkligen rekommendera att resa med TSS Hälsningar Lilja Sölvesborg
22 apr. 2015 09:27
Hej!
Måste man boka måltidspaket för att få inträde till alla sevärdheter? På hemsidan kan man uppfatta det så iaf. Undrar också om ngn rest till Turkiet i december och hur (is-)kallt det var där då?