TSS och Kappadokien

Av Mummel
29 dec. 2013 17:38
Visningar: 4633
Reste med TSS och det otroligt billiga priset i november till Kappadokien. Perfekt upplägg, fantastisk guide, mycket bra hotell. Tycker det är toppen att turkiska staten sponsrar och ser till att bussbolag, hotell, restauranger och annat får kunder under lågsäsong, i annat fall skulle de faktiskt tvingas att slå igen.

Som alltid vid lågpris:
gruppresa = få tillfällen till egna upptäckter
hotell = utanför all civilisiation men superfina rum, bra/stor/god frukostbuffé
upplevelser = super

Kom ihåg: för att få del av alla upplevelser och måltider (lunch/midag) tillkommer ca 2000:- . Det blir inte bättre att avstå...
30 jan. 2014 16:02
Mummel,

jag har några frågor till dig / andra som rest med TSS till Kappadokien. Jag ska åka i mars och undrar:

1. Hur många hotell ska man bo på? - Tänker på packningen. Om det är flera övernattningar på samma hotell kan jag packa därefter.
2. Vad ingår i " middagspaketet"? - då jag inte är intresserad av turkisk afton e.d. på kvällstid.

Vore jättetacksam för svar!

Jag reste med TSS till Lykien i nov förra året så konceptet med försäljare kan jag.
15 apr. 2014 23:44
Har nyligen kommit hem från Lykien-rundturen. Hur får man tag i en rabattkod för Kappadokien? Funderar mycket seriöst på att åka i oktober i år, men har inte råd med fullpris...
Av Tempoo
23 apr. 2014 18:08
Vi reste i oktober 14 och har fått erbjudande om resa till Kappadokien , vi är stamkunder och det är säkert du också, om du inte fått något erbjudande varför inte ringa, tel är 0200-883718 om du inte har det kvar