TSS

Av Kirerep
22 apr. 2014 10:21
Visningar: 271
Hej!
Jag har åkt på en resa med TSS till Turkie mars/april i årt. Det var Lykien runt. Resan kostade i grundpris ca 1900. Med tillägg på plats på ca 2000 kr så fick man alla middagar, alla luncher samt alla inträden mm. Man behövde alltså bara betala ev dryck till maten.
Resan var utmärkt. Jättefina hotel, bra mat, bra bussar med luftkonditionering och kalla drycker. Vi fick en alldeles utmärk guide. Många stopp för fika och toalettbesök. Allt var välarrangerat.
Har bekanta som var med på resan och som även varit med på en annan resa med TSS. Alla i vår buss var jättenöjda.
Kan mycket väl tänka mig att åka med TSS igen.
Av Birgere
22 apr. 2014 11:00
Blev du ombedd av TSS att skriva positiva recensioner på nätet när du kom hem?
Av Kirerep
22 apr. 2014 11:45
Nej! Varför undrar du det?
Av Kirerep
22 apr. 2014 17:20
Låter som ett dåligt inlägg/argument. Resan var alldeles utmärkt. Jag tror inte att dessa resor skulle kunna fortsätta om de inte var av hög kvalite.
De kör ca 200 bussar i veckan och bara det är nog ett bevis på att de har nöjda kunder.
Av Kirerep
22 apr. 2014 21:56
Vadå ökända för sina lögner. V v precisera vad du menar med lögner. Vad är det som dom ljuger om?
Samma åsikt igen. Ett företag som far med lögner blir ganska snart uthängda i media, vilket jag aldrig sett något om.
Av Birgere
22 apr. 2014 23:25
Citerat från Kirerep:
Vadå ökända för sina lögner. V v precisera vad du menar med lögner. Vad är det som dom ljuger om?
Samma åsikt igen. Ett företag som far med lögner blir ganska snart uthängda i media, vilket jag aldrig sett något om.
Läs länken i mitt inlägg!
Det är just det dom blir....uthängda i media pga sina påhittade samarbeten med vissa tidningar, på ren svenska...en ren lögn!.

Ju mer du försvarar dom desto mindre trovärdig blir du och detsamma gäller TSS.
Om det nu är så att dom genomför bra resor, vilket jag som sagt inte betvivlar, varför vill du då försvara deras marknadsföring? Själv har jag min egen uppfattning om varför men det behåller jag för mig själv.
Diskussionen är stängd för nya svar