Polen
Missemel,
12 jan. 2019
Updaterad av Floridasidan
för 7 år sedan
Vet ni någon klädbutik som har billigare kläder? Många affärer i gallerian här i Krakow är stora kedjor och har därför samma priser.. tips? ... Floridasidan: Ja kedjorna sätter fasta priser, ibland samma ibland lite lägre i länder som Polen men där är det ju vid reor det kan bli extra billigt.
...
Polen
Missemel,
8 jan. 2019
Updaterad av Floridasidan
för 7 år sedan
Vi tycker att vårt hotells parkering för 60 Zloty låter lite väl dyrt.. någon som kan tipsa om vart man kan parkera billigare? Bor högst upp i gamla stan. Vid stationen ungefär ... Floridasidan: >Citerat från Missemel:
>Tack!!! Hur ser man om det e gratis att stå? Betalar man i automater?
Nu ...
Polen
Cattis66,
13 nov. 2016
Updaterad av Desires
för 9 år sedan
Vi planerar att tillbringa en weekend i Krakow i slutet av maj och behöver tips på boende. Vilket område? Gärna lite utsikt eller kanske en balkong? ... Gunillad: Vi åker på weekend i början av juni och tyckte att det verkade som bäst värde för pengarna att hyra en lägenhet. (vi är en familj på 3 ...
Polen
Emmyalise,
19 maj 2015
Updaterad av Emelie1991
för 11 år sedan
Hej, jag och min väninna tänkte åka till Krakow en vecka nu i Augusti. Vi är två unga tjejer och undrar över säkerheten i Polen/Krakow?
Sena kvällar? Nattklubbar? Taxi?
Sådant som oroar oss är trafficking då vi hört rykten om liknande.
Tacksam för svar!
Har ni övriga tips på sevärdheter, ...
Updaterad av Mizan
för 18 år sedan
Hej på er
Vi har nu bokat flyg till Krakow i oktober och skulle gärna vilja ha förslag på centralt bra boende. Det spelar ingen roll om det är vandrarhem eller hotell.
Tacksam för svar.
... Mizan: Hej messa Lotz o fråga.. hon har ju precis varit där..): ... Tavla20: Hej
Det finns ett bra ...
Polen
Netanya,
23 apr. 2026
Updaterad av Ola
för 6 veckor sedan
Hej!
Jag ska åka till Krakow en långhelg och undrar om det är någon som har allmänna tips såsom restauranger, caféer, barer, SPA, sevärdheter etc?
Några av de minnesvärda besök ni gjort helt enkelt och som ni vill dela med er av. 😊
Tack på förhand!! ... Ola: Hej!
Ja Krakow på en långhelg ...