Tobago Cooco reef

Av Chatan
1 okt. 2014 21:14
Visningar: 570
Hej! Vi planeraratt åka till Tobago i slutet av Januari, alla tips om var man skall bo är välkommet . Vi har tittat på Coco reef är det någon som bott där ? Stöts man av flygplatsen ? Något att tänka på ? Alla tips är välkommet .
Av Guuna
1 okt. 2014 22:55
Hej.

Har inte bott på Coco Reef själv men hängde lite på hotellet och det såg väl fint ut. Inte särskilt "genuint" kanske men en egen liten lagun hade det. Rätt barnvänligt skulle jag tro utan att själv ha barn. Inga vågor eller så.

Flygplatsen var inget vi störde oss på. Inte många större plan som landade under de två veckor vi var där. Bodde inte direkt nära flygplatsen men Store bay är ju inte långt bort. Många som pendlar till Trinidad så en del mindre plan som gick ner men som sagt, inget vi störde oss på.
Av Chatan
2 okt. 2014 19:50
Hej Guuna!
Tack för svar, det var preics vad vi behövde veta. Jag antar att ni var nöjda med er vistelse på Tobago? känns kul att pröva något annat än Asien efter att rest där I 15 år
Av Guuna
2 okt. 2014 21:00
Citerat från Chatan:
Hej Guuna!
Tack för svar, det var preics vad vi behövde veta. Jag antar att ni var nöjda med er vistelse på Tobago? känns kul att pröva något annat än Asien efter att rest där I 15 år
Ja, vi var nöjda. Blev lite förslappade bara och gjorde egentligen inte så mycket som vi kanske hade tänkt.

Hyrde moppe några dagar iaf och åkte runt en hel del. Kan verkligen rekommenderas men tar längre tid att köra än man tror, vägarna är väldigt snirkliga.

Körde också en heldag med snorkling, nylon pool, och käk och fest på kvällen.

Var en sistaminutenresa med apollo vi åkte på förresten.