Tips & råd för Kos

Av Elicec
17 juni 2013 16:54
Visningar: 2381
Hej!

Ska till Kos på söndag, åker dit med ett gäng tjejer för sol, bad och fest. Är tacksam för alla tips och råd/varningar inför resan. Vi är sugna på att åka en båtutflykt av något slag, vad finns det för alternativ?

Vi ska bo i Kos stad.
Av Reseguiden - Medlemssupport
18 juni 2013 09:39
Hej,

Tyvärr har vi blivit tvungna att rensa i din tråd då en avstängd medlem som brutit mot användarvillkoren fortsätter skapa nya konton och skriva inlägg. Om man är avstängd är det såklart inte ok att starta nya konton, utan dessa raderas också så fort vi upptäcker dem. Detta gäller även de inlägg man gör med det nya kontot även om inläggen i sig inte bryter mot användarvillkoren.
http://www.reseguiden.se/forum/blogg/riktlinjer-for-diskussionsforumet-15440

Hoppas ni får en härlig resa till Kos!

//Vi på Reseguidens Medlemssupport
Av Celik
18 juni 2013 17:06
Kos är superfint! jag tycker absolut att ni bör ta en båttur över till Turkiet, Bodrum. Dit åker jag själv flera gånger varje år och jag älskar det. Bra shopping och roligt att besöka ett annat land såklart! Det går båtar över varje dag, så man kan boka i princip när som helst. Då är det en heldagstur så får man gå runt i Turkiet en hel dag och shoppa, äta och bada :-) Båtturer finns det gott om, både med lugna och festliga båtar, stora som små. Mat brukar de laga själv på båten vilket oftast är kyckling och pasta och såååå gott. Allt från grekisk afton (underhållning) till Lido Waterpark (riktigt roligt!) till Paradise beach. På Paradise Beach hittar man Water Club som erbjuder vattenskoter, vindsurfing, vattenskidor, wakeboards, bananbåt, badringar, Fly- Fish, vattencyklar och möjlighet att spela beach volleyboll. Hur roligt som helst! Satsar ni på nattlivet, så har de ju hela Bar street att erbjuda. Spy bar, Wild bull bar, Club up stairs, Heartrock, Bockarna bruse och Grabbarna grus är ett måste!