Till Colombia om en månad - nån mer?

Av Arstuga
6 aug. 2007 22:56
Visningar: 618
Jaha, om en knapp månad är det dags igen för en tur till Colombia. Åker den 8/9 och återvänder den 21/9 (avresa 20/9). Kanske nån mer som är i landet då? Jag vet inte än vart jag ska inom landet, men det blir förstås några dagar i Bogotá, sen är det obestämt.

Om det är nån mer som är där då så vore det kul att sammanstråla, om det råkar passa med tid och rum! Man kan väl t.ex logga in här och skriva en blogg om vart man tänker sig åka och vart man åker när man är där.

I år flyger jag sannolikt från Gardermoen, Norge, betydligt billigare än t.ex från Landvetter, och så blir det effektivaste tiden också, ca 14,5 timme i vardera riktning, via Paris. Gardermoen ligger även närmast mitt hem. Från Arlanda är det helt hopplösa klockslag och restider... Via USA vore en möjlig lösning nån gång men dels blir det längre tid, dels sämre flygtider (anländer sent på kvällen och får åka tidigt på morron) just nu. Däremot har jag noterat att biljettpriset gått ner den senaste veckan efter stadig och snabb uppgång under sommaren! Alltid något. ;-)

Mvh
Stefan Nilsson
19 aug. 2007 12:21
Hej!
kanske Du kan titta på "eetravelcolombia.com" !? för vidare kontakter och tips i Bogota...(fantastiskt land!)

bästa hälsningar bengt