Tågluff Europa :D
Hejsan
Jag är en spontan och ständigt ressugen tjej snart 22 år fyllda. Bor just nu i de smålänska skogarna efter att jag kommit hem ifrån en långresa i Australien. Jag är alltid sugen på att hitta nya människor att resa med, människor som är trevliga, härliga, smågalna men ändå seriösa är vad jag söker. I sommar står tågluff i Europa som mål, jag hade tänkt åka i början av juli och vara iväg cirkus 2-3 veckor! Jag söker några resekompisar en, två eller flera stycken som har liknande planer! Om detta låter härligt, kontakta mig här :)
/ Emma
Jag är en spontan och ständigt ressugen tjej snart 22 år fyllda. Bor just nu i de smålänska skogarna efter att jag kommit hem ifrån en långresa i Australien. Jag är alltid sugen på att hitta nya människor att resa med, människor som är trevliga, härliga, smågalna men ändå seriösa är vad jag söker. I sommar står tågluff i Europa som mål, jag hade tänkt åka i början av juli och vara iväg cirkus 2-3 veckor! Jag söker några resekompisar en, två eller flera stycken som har liknande planer! Om detta låter härligt, kontakta mig här :)
/ Emma
Hejsan!!
Åh vad taggad jag blev nu! Ja, det vore kul att börja resan med någon så att man liksom får känna på det lite och om man sedan vill åt olika håll är det ju inte problem att bara dela på sig liksom :). Jag har relativt lösa planer än så länge.. Jag har dock tänkt att ta nattåget från Malmö till Berlin först och sen ta mig neråt och besöka bla Prag, Wien, kanske Kroatien, kanske Slovenien och sedan till Italien och Milano men jag är öppen för förslag och spontanitet!
/ Emma
Åh vad taggad jag blev nu! Ja, det vore kul att börja resan med någon så att man liksom får känna på det lite och om man sedan vill åt olika håll är det ju inte problem att bara dela på sig liksom :). Jag har relativt lösa planer än så länge.. Jag har dock tänkt att ta nattåget från Malmö till Berlin först och sen ta mig neråt och besöka bla Prag, Wien, kanske Kroatien, kanske Slovenien och sedan till Italien och Milano men jag är öppen för förslag och spontanitet!
/ Emma
Perfekt att vi är på samma nivå! Ja, eller hur, en lösare plan är alltid skönt att ha liksom sen är ju spontanitet en stor del av att backpacka och tågluffa så allt ska inte vara planerat in i minsta detalj :). Ja, här är min profil https://www.facebook.com/emma.bengtsson.940!
Pernilla: Ja, fasen vad trevligt! Vi gört!, du kan ju också lägga till mig på Fb så blir det lite enklare!
/ Emma
Pernilla: Ja, fasen vad trevligt! Vi gört!, du kan ju också lägga till mig på Fb så blir det lite enklare!
/ Emma
Hej Emaa!
Jag har en gratis erbjudande till dig :)
Allinklusive till fuerteventura den 20 Maj / 27 maj
Hör av dig till mig om du vill hänga med ;)
Mvh Ramis
Jag har en gratis erbjudande till dig :)
Allinklusive till fuerteventura den 20 Maj / 27 maj
Hör av dig till mig om du vill hänga med ;)
Mvh Ramis
Hej där! Vad roliga era planer låter, jag är också taggad på tågluff genom Europa i juli. Tänkte börja i Berlin, dock inte stanna där så många nätter eftersom jag var där rätt nyligen meeen de resmål som föreslagits låter juh hur roligt som helst och älskar er spontanitet! är hela resan planerad eller finns det möjlighet att en till hakar på? :)
//Mikaela
//Mikaela
Heeej Mikaela!
Vad kul att du verkar gå i samma tankar som oss :). Självklart får du hänga på! Jag är ganska inne på att ta nattåget från Malmö till Berlin som första stopp och sedan ta mig neråt som sagt. Jag tänker mig cirka 3-4 dagar i Berlin max sen åka vidare!
Jag kanske kan lägga till dig på FB så kan vi alla prata vidare
Emma
Vad kul att du verkar gå i samma tankar som oss :). Självklart får du hänga på! Jag är ganska inne på att ta nattåget från Malmö till Berlin som första stopp och sedan ta mig neråt som sagt. Jag tänker mig cirka 3-4 dagar i Berlin max sen åka vidare!
Jag kanske kan lägga till dig på FB så kan vi alla prata vidare
Emma
Hej tjejer! Här har ni en till som går i precis samma tankar som er och tycker ni verkar vara en härlig grupp! Ni är säkert i full gång med planeringen vid det här laget men om ni kan tänka er ytterligare ett tillskott på resan, eller iaf delar av den, hänger jag gärna på :)
/Malin Hällström från Uppsala
/Malin Hällström från Uppsala
Hej
Jag har också tänkt att tågluffa i början av juli. Dock är jag själv, det skulle vara roligt åka med någon eller några! eller bara dela idéer :)
Jesshicka sa du att du är från Norrköping? Det är jag också, hur hade du tänk att börja din resa?
Hör gärna av er om ni skulle kunna tänka ha med en till :)
//Kahin
Jag har också tänkt att tågluffa i början av juli. Dock är jag själv, det skulle vara roligt åka med någon eller några! eller bara dela idéer :)
Jesshicka sa du att du är från Norrköping? Det är jag också, hur hade du tänk att börja din resa?
Hör gärna av er om ni skulle kunna tänka ha med en till :)
//Kahin