Tågluff eller annan resa v30-31

13 maj 2015 20:30
Visningar: 221
Hej för första gången sedan jag tog studenten har jag nu semester. Jag har semester vecka 30 och 31 dvs 20 juli - 2 augusti.

Jag är sugen på att tågluffa alternativt bara åka till nått land. Jag har ingen vän som är ledig då men söker nu nytt resesällskap och en framtida vän kanske?

Jag kan festa jag kan testa på äventyr sola bada mm. Är väldigt öppen för allt. Gillar framförallt att testa på nya saker.

Jag är 25 år jobbar som säljare förutom de driver jag eget företag är öppen som person. Bor i Södermanland. Vill ni veta mer så finns jag på kik: weaderr hör gärna av dig så planerar vi ihop något. Flera går också bra.

Tänkte tågluff Tyskland ner mot Italien kanske? Eller åt Frankrike Spanien?

/ Johannes
Av Claris
14 maj 2015 10:54
Jag ska tågluffa vecka 31-34. Skulle ev. Kunna flytta det och åka en vecka tidigare. Har sällskap vecka 32-33 och förmodligen 34. Men är somsagt själv vecka 31 och söker någon att åka med :)
Är 21, bor också i södermanland.
14 maj 2015 16:46
Citerat från Claris:
Jag ska tågluffa vecka 31-34. Skulle ev. Kunna flytta det och åka en vecka tidigare. Har sällskap vecka 32-33 och förmodligen 34. Men är somsagt själv vecka 31 och söker någon att åka med :)
Är 21, bor också i södermanland.
Kul har du kik skriv där eller du kanske kan hitta mig på fb? Johannes Lundström. Har en fluga på mig på bilden.
Av Linus93
14 maj 2015 21:07
Hej! jag sitter lite i samma situation som dig, Vill gärna dra iväg ut och se mig om lite nu i sommar. Har inte heller någon här hemifrån som kan följa med dom veckorna jag är ledig tyvärr. Jag själv har semester v. 29 - 30 och skulle gärna vilja ut och tågluffa eller liknande. Tror nog inte det skulle vara något problem för mig att kanske försöka flytta semestern en vecka framåt :)
14 maj 2015 23:21
Linus hitta mig på Facebook. Johannes lundström .

Har en fluga på mig på bilden och hörlurar
Av Teme90
15 maj 2015 23:10
Jag är sugen på å hänga med....
vilka städer/länder har ni tänkt er å besöka??

Kan ngn skapa en grupp på fb för den här eventen? :)
15 maj 2015 23:16
Citerat från Teme90:
Jag är sugen på å hänga med....
vilka städer/länder har ni tänkt er å besöka??

Kan ngn skapa en grupp på fb för den här eventen? :)
Leta upp mig på fb. Vi e på g med det :)