Sydostasien i november

Av Eriknym
17 sep. 2014 23:43
Visningar: 142
Hej!
Jag är en kille på 20 år som ska ut och resa i mitten av november. Flyger då till Bangkok för att resa söderut i Thailand i nån månad och sedan vidare genom Sydostasien. Totalt blir det tre månader i Sydostasien innan jag reser vidare till Sydney i mitten av februari!

Under min resa vill jag upptäcka länder, naturen, kulturer, träffa folk och allmänt ha det bra! Är väldigt flexibel i planeringen av resan och vad som kommer hända. Allt från utflykter i naturen till att festa i storstäder eller bara ligga på en strand och ta det lugnt kommer passa mig under resan!

Jag reser själv och tycker därför det skulle vara trevligt att hitta något resesällskap för delar/hela resan!
Finns det någon som tänker i samma banor och tycker detta låter intressant så hör gärna av er!!
Facebook: Erik Nymo
18 sep. 2014 15:47
Hej Erik!
Jag är i Thailand, koh lanta just nu, verkar som om jag blir själv här inom en månad pga min polare vill åka hem.. Tänkt och vars borta ca 10månader, kambodja, Vietnam, Malaysia, Indonesien, Filippinerna har jag tänkt o resa runt i typ till mars o sen tänkte ja glida till Australien o NZ.

Om du har liknade planer lägg till mig på fb så kan vi snacka där: viktor kvarnström

Peace
18 sep. 2014 19:53
Hej!

Jag ska också resa ensam i vinter. Jag åker till Thailand i mitten av december och planerar att besöka Malaysia, Singapore, Bali och Kambodja innan jag åker hem nångång i februari. Hör av dig om du har lust att mötas upp! :)

Mvh Amanda
Av Eriknym
21 sep. 2014 13:41
Hej på er!

Intressanta planer ni har! Pratar gärna mer :)
Facebook: Erik Nymo