Sydostasien 3 månader med start i Januari

1 sep. 2015 00:55
Visningar: 39
Hej!

Malin heter jag och jag planerar att ge mig iväg på min allra första backpackingresa (dock inte första gången i Thailand) i början på Januari, jag planerar att vara borta ca 3 månader.
Jag anländer till Bangkok 3/1-16 och ska då flyga direkt ner till Phuket för att träffa en vän. Men efter den 7/1 är jag on my own. Hade vart superkul att träffa någon/några andra då! Kanske mötas i Phuket och ta oss vidare därifrån, alternativt mötas någon helt annanstans (vill helst inte stanna i Phuket längre än nödvändigt).

Jag har inte planerat något alls för resan, tänkte ta det som det kommer. Tänkte försöka hålla mig till ställen som har bra stränder, bad, snorkling och en skön backpacking-känsla. Länder som lockar utanför Thailand är Vietnam, Kambodja, Indonesien (Bali) och Filippinerna. Men jag är flexibel och öppen för förslag!

Ha det gott!
1 sep. 2015 12:15
Hejsan malin :)
Jag är inne lite på samma spår, har även snackat lite med en annan tjej och hon med nån annan så vi försöker styra upp ett gäng. Lägg gärna till mig på Facebook så kan vi snacka mer där. Jennie Stephanie Lane på fb! Ha det gött :D
1 sep. 2015 12:26
Hej Jennie!

Va kul! Jag letar upp dig på fb! :)
Av Lsore
1 sep. 2015 23:20
Hej.
Ska också ge mig iväg på min första backpackingresa.
Vid den tidpunkten du blir själv planerar jag att vara på koh tao. Om inget dyker upp kan du komma dit :) efter koh tao är planen söderut till malaysia och Indonesien.
1 sep. 2015 23:40
Hej!

Va roligt! Jag hade nog tänkte åka till Koh Tao efter Phuket faktiskt, sen tänkte jag tajma fullmoon på Koh Phangan efter det. Vi kanske kan hitta varandra på fb? Jag heter Malin Eriksson, kan väl dock vara lite klurigt att hitta just mig.
Av Lsore
1 sep. 2015 23:45
Haha jag gjorde ett kort försök men gav upp :)
Marcus L Lindström, du får hitta mig :)
Av Robdah
3 sep. 2015 10:00
Halloj jag drar till Vietnam i januari o ska åka runt i Asien vi kanske kan joina ihop på resans gång :) Robert dahlström heter jag :)