Sydney hösten 2016

26 jan. 2016 19:42
Visningar: 36
Hej alla glada, jag söker reskompis till Australien i oktober 2016. Jag har planer på att åka till Sydney med work and travel visum och jobba / resa runt i Australien, Fiji och Bali! Är 22 år och vill bara åka ner och leva livet, lära mig surfa och träffa nya människor. Någon som har liknande planer? Hör gärna av er till mig då :)
27 jan. 2016 08:45
Hej!
Är inne på sama spår som dig! Är sugen på både Asien och Australien. Några jag pratat med här är antingen eller :)
Men som sagt är jag som sig intresserad av workin holiday.
Finns på facebook också, Tobias Henningsen.
Ha de fint! / Tobias
28 jan. 2016 12:39
Hej, det låter om om du och jag har liknande planer. Hade också tänkt att åka någon gång i höst med ett work and travel visum.
Du kan gärna höra av dig på fb, så kan vi snacka mer. Rebecka Ljung heter jag där.
31 jan. 2016 14:10
Hej!
Jag har liknande planer som dig. Bara att höra av dig om du vill prata mera :)
31 jan. 2016 18:45
Hej!
Har typ samma plan men ingen att åka med ..du får jättegärna lägga till mig oxå på Fb så kanske vi kan prata där ?
Johanna Lindell heter jag, samma bild på Fb som här :)
10 feb. 2016 21:19
Hallå!

Jag har näsan samma planer som dig, hade också tänkt att landa i Sydney och bara ta det som det kommer och leva livet helt enkelt!

är också 22 år, glad spontan alldeles för taggad på att lämna Sverige!

Hör av dig om du har lust att snacka mer! 😃
14 feb. 2016 13:18
Hej!! Jag har också planer på Australien till hösten. Ni får gärna skriva på Facebook så kan vi prata vidare 😊 Elin Färlén heter jag där!
14 feb. 2016 15:30
Hej, jag har också planer gällande Australien till hösten med Work & Travel visum och jobba/resa runt i Australien. Jag vill också lära mig att surfa och bara åka runt och uppleva allt möjligt! Verkar inte som att jag får med mig någon här hemifrån så det vore grymt att ha några att resa med. Är någon intresserad så är det bara att skriva ett meddelande till mig här, vore grymt kul! :)
Av Lejlaa
25 feb. 2016 10:03
Hej!
Har med liknande planer på att pka ned till australien i höst! Hör gärna av dig på FB, heter Lejla Cato där!
2 mars 2016 11:55
Hej! Jag har också liknade planer som dig och många andra här i kommentarsfältet!

Emma Andreasson heter jag, 19 år snart 20 (96:a). Väldigt sugen på att lämna kalla Sverige och träffa nya människor och leva livet! Haha:D hör gärna av dig om du är intresserad!
16 mars 2016 23:59
Hej! Funderar också på att åka ner och jobba och resa i Australien. Skulle varit kul att åka med någon/några. Är 97:a, hör gärna av er på fb, Maria Arvidsson (samma profilbild)
22 apr. 2016 20:19
Hej, vad kul att så många är inne på detta! Jag är med inne på det! Har ni gjort någon chatt eller något på Facebook och pratat? :-) Vore kul att höra vad ni tänkt er :-)