Sydney dec, häng med!

Av Elinhs
9 sep. 2016 01:07
Visningar: 206
Hallå,
Bokat en one way till Sydney 8 dec, åker ensam i nuläget så tänkte höra om någon är sugen på att hänga med. Börja resan ihop, funkar det och man vill åt samma håll är ju det en bonus!
Flyttade till London för ett år sedan då jag träffade min roomie här (kunde inte bli bättre) så tänkte ge det ett nytt försök till Aussie:)
9 sep. 2016 12:03
Hej! Jag är också inne på att åka till Sydney och eventuellt Nya Zeeland under 2-3 månader. Hör gärna av dig på Facebook, heter Felicia Lindvall där :)
Av Elinhs
9 sep. 2016 17:17
Kul! :) hittar dig ej där, Elin Samuelsson har samma profilbild som här
24 sep. 2016 12:47
Hej! Låter ashärligt! Min plan är Australien nov - januari men just Sydney i december och i varje fall fira nyår där!! Vore kul att mötas upp :) Matilda Broström på fb!
24 sep. 2016 15:18
Hej! Jag har också tänkt Sydney i december! Lägg gärna till mej på facebook :))
Mathilda Gustafsson
25 sep. 2016 08:33
Tja! Är också sugen på att sticka iväg till Australien och tänkte söka ledigt från jobbet, så jag kan åka runt den 10dec eventuellt! Får gärna höra av dig på fb (Matilda Öst)
Av Elviras
29 sep. 2016 14:34
Hej! Jag har planer att åka till Australien för att jobba och resa runt där så länge jag känner för det. Vill åka någon gång i december så att man är i Sydney över nyår för har hört att det ska vara häftigt att fira det där! Sen vill jag resa längs östkusten och jobba nånstans på vägen. I just vilken stad spelar inte så stor roll, så länge det är ett ställe man trivs på. Vad är dina planer efter Sydney? Hade du tänkt att jobba där? För det vore det nice att ha någon att dela på en lägenhet/rum med. Hör av dig :)
2 okt. 2016 14:49
Hej, funderar också på att åka till Australien i nov/ dec.. ska ni jobba allihop eller är det någon som bara ska resa runt så hade jag varit sugen på att mötas upp :)
6 okt. 2016 19:38
Hej! Jag är också sugen på att äventyra i Australien! Men ingen är intresserad så jag är själv i nuläget! Har även tänkt i december också! hör av dig gärna på fb My Wessberg för blev super taggad! 😃💃🏼
7 okt. 2016 13:29
Hej! Jag har bokat enkel flyg till brisbane den 15 december. Hade tänkt vara där några dagar sen åka till Tully och jobba som bananplockare där :) Om någon är i närheten är det bara att höra av sig! :)
23 okt. 2016 17:20
Hej! Åker ner till Sydney nästa vecka men möter gärna upp dig och ser om vi har samma planer :) Du kan höra av dig på Facebook: Rachelle Hardy eller Ig: hardyrachelle
Kram!