Sydamerika hösten 2015

28 feb. 2015 11:28
Visningar: 250
Hej! Jag är sugen på att resa till sydamerika i höst för att se hur det skulle vara att leva där och utveckla spanskan. Jag vill vara där ett halvår mer eller mindre för att jobba på farm, plugga eller jobba - då jag inte vill göra mig av med alla sparpengar ;)
Vart i sydamerika är jag inte hundra på, men jag tror att colombia skulle vara roligt!

Hör av dig om du är intresserad, jag är öppen för förslag !
3 mars 2015 05:20
Det där låter otroligt lockande! men du hade inte kunnat tänka dig åka iväg i sommar istället?:)
3 mars 2015 21:10
i sådana fall i slutet av sommaren, för jag måste jobba ihop lite mer pengar känner jag :)
13 mars 2015 01:59
Låter intressant men jag är fortfarande i planeringstadiet, hör av mig när det närmar sig och ifall det fortfarande är aktuellt !=)
Av Carlosh
27 mars 2015 23:11
När på hösten hade du/ni tänkt att åka? Är tanken att du/ni skall stanna i ett land eller åka runt ?
Av Tobiasf
9 jan. 2016 12:24
Hej! Jag har tänkt att åka till Colombia i feb/mars för att försöka hitta ett jobb och stanna så länge som möjligt!
Har vänner som bor i Cali så hade tänkt börja där och försöka komma på fötter innan jag tänker söka mig till kusten (måste ha strand och hav i mitt liv :D )