Surfcamp portugal, lapoint

Av Anjisen
20 juli 2015 17:01
Visningar: 214
Hej!
Jag har en vision om att åka på surfcamp med Lapoint i Portugal under augustimånad. Däremot kan varken pojkvän eller mina vänner hänga med på denna resan och därför söker jag någon som har lusten att lära sig surfa.

Jag är en lugn brud som gillar att softa, sitter gärna och tar en drink tillsammans med god mat för att insupa den lokala kulturen. Om lusten faller in slår jag klackarna i taket. Jag har som mål att lära mig samtliga brädsporter och kvar på min bucketlist har jag kite, snowboard och vindsurf + vågsurf (som nu ska avbockas)

Det hade varit kul om du kan tänka dig att köra fler äventyr i framtiden, kanske lära oss kitesurfing etc. Du får gärna vara tjej i min ålder som gillar att softa precis som jag.

Jag planerar att åka antingen den 16 aug eller 30 aug. Jag är flexibel.
Av Amligu
17 aug. 2015 09:44
Hej! Jag vill också dra iväg på surf i slutet på augusti och såg det du skrivit! Hur har du gjort? Åkt iväg redan eller ska? Är ute i sista minuten men är väldigt pepp på att fixa ihop en resa! :)
17 aug. 2015 18:28
Hej!
Jag har oxå titta på surfresor med Lapoint till just Portugal! Vore jättekul att åka dit tillsammans med någon:)
Jag va nyligen i Portugal och gillade det verkligen. Är ganska aktiv och gillar de flesta sporter, så det är dags att lära sig surfa..Jag kan dock inte åka i aug, skulle du ev ha möjlighet att åka i slutet på september?
Av Amligu
19 aug. 2015 16:36
Hej igen! Jag kan vara borta första veckan i september också, sen börjar jag plugga igen. Kan du åka då? :)
Av Amme94
12 aug. 2016 19:03
Hejsan! Även jag är sugen på att lära mig surfa! Surfcamp i portugal verkar smidigt. Tror jag skulle kunna åka i slutet av september :)
17 aug. 2016 17:59
Poängen från början med min resa ensam var att åka på surfcamp, men det var att priserna för att boka flygstolen blev skyhöga för att man bokade ensam eller så passade inte daturmen.
har du kikat på priser?