Stansted-paddinton efter 00.00

13 juli 2014 18:25
Visningar: 359
Jag och min sambo landar 23.40 på stansted och behöver veta hur vi kommer till paddington smidigast och biligast! tunnelbarnan stänger väl efter 23.00?
Av Amd90
14 juli 2014 17:07
Citerat från Surarobino:
Jag och min sambo landar 23.40 på stansted och behöver veta hur vi kommer till paddington smidigast och biligast! tunnelbarnan stänger väl efter 23.00?
Buss till Liverpool Street Station (Terravision eller National Express), buss 23 eller N205 till Paddington :) Se till att ha laddar Oystercard om möjligt, bussarna tar inte kontanter längre.
Av Marilcj
14 juli 2014 20:04
Stanstedexpress går fram till strax efter midnatt vardagar, fre-lörd lite senare, med den kommer ni till Liverpool Street, är det en helg rullar metron lite senare annars blir det nog buss el taxi sista biten.
5 sep. 2014 11:48
Citerat från Cattta:
Hej, varför stressa in till London, det finns jättefina hotell på Stansteds flygplats i London, tex Radisson blue, 200 m fr terminalen som serverar gorméfrukost, har gym, pool och ångbastu, Holiday inn el Premier inn, buss tar 4 min och kostar 3 pund/vuxen, ca 500-600 kr natten för dubbelrum. Skillnad på hotellpriser jämfört med centrala London.
Ja Premier Inn på Stansted har jag bott på för 29 pund för tre personer...Plus sex pund fram och tillbaka för transferbussen på fem minuter.