Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
2009-06-27 17:53

Solresor eller DeTour till Sharm el Sheik

Någon som har rest med någon av dem dit? Bra/dåligt?
Ville dit under höstlovet och de är de enda som har några resor kvar...

Hoppas på er hjälp!
    Visningar: 2344  |  Dela med andra:    
    4 svar
    Solresor eller DeTour till S ...
    3 år sedan av Millan2008
    Någon som har rest med någon av dem dit? Bra/dåligt? Ville dit under höstlovet och de är de enda som har några resor kvar... Elgona: solresor har alltid bättre hotell.,men ofta rätt mkt dyrare, de e de värt. De tour har jag inga positiva ...4
    3 svar
    Sharm el sheik
    39 veckor sedan av Ffion
    Hej! Undrar om det är någon som bott på hotellet Sultan Gardens i Sharm el sheik, Egypten? Något ni skulle rekommendera? Har prelbokat en resa 1:e november med Solresor. Vi reser med två barn 12 och 15 år. Vill gärna ha riktigt bra snorkling och ...3
    9 svar
    Är det jag eller dåligt utbud til ...
    39 veckor sedan av Lina035
    Hej alla. Jag undrar om det är fler än jag som har svårt att hitta bra resor till egyptern. Vi är sugna på Sharm el sheik men vill helst ha ett fint hotell med frukost. Bara Solresor som har... Hur bokar ni? Vilka sidor har ni sökt på? Vi ...9
    23 svar
    Sharm el Sheikh vs. Hurghada
    5 år sedan av Monca
    Hade bokat en resa till Hurghada den 28 mars men fick idag veta att den är inställd... Funderar nu på att åka till Sharm el Sheikh istället. Ville ju till de vita ... inget svårt val =). Såg att Ving och Solresor har biljetter kvar i ...23
    1 svar
    ... i Naama Bay (Sharm El Sheikh)?
    3 år sedan av Cecjo
    Är det någon som har bott på Hotel Tropitel i Naama Bay (Sharm El Sheikh)? Vi har bokat en resa med Solresor den 21 okt och ska stanna i 2 v. Vi är 2 vuxna och 2 barn (7 och 10 år). Är det nåt vi absolut inte får missa? Vi har bestämt att vi ...1
    Relaterade sökningar

detour resor

,

de tour resor

,

detours resor

,

detour egypten

,

de tour resebyrå

Erbjudanden från reseföretag

Resa med barn

All Inclusive Blue Village i Sharm El Sheik

Fritidsresor

All Inclusive Blue Village i Sharm El Sheik
    Blue Village Mirabel Beach Resort är ett familjevänligt hotell med All Inclusive. Här finns alla möjligheter till en fulländad semester för hela familjen med aktiviteter och närhet till stranden.

Fritidsresor

Semesterboende

Lyx & All Inclusive - Sharm el Sheik

Apollo

Lyx & All Inclusive - Sharm el Sheik
    The Cleopatra Luxury Collection är ett nybyggt hotell med fantastiskt läge vid en privat strand med anslutande restaurang & bar. Generöst poolområde med 3 pooler samt gratis solstolar och parasoller. Familjerum för upp till 6 personer, varav 2 barn.

Apollo

Jul & Nyår

Egyptenkryssning+ tilläggsvecka sol & bad

ReTravel

Egyptenkryssning+ tilläggsvecka sol & bad
    Är vår populäraste resa och ni kommer inte att ångra er ! Flyg till/från Kairo och inrikes flyg Kairo/Luxor, Aswan/Kairo . Både Pyramiderna och Sharm el Sheikh eller hurghada. slipper du stiga upp mitt i natten och åka buss i flera timmar.0771-133131

ReTravel

All inclusive

Toppklass All Inclusive i Sharm el Sheik

Solresor

Toppklass All Inclusive i Sharm el Sheik
    Omtyckt och välskött hotell i toppklass med "det lilla extra"! Missa inte vår vinternyhet i Sharm el Sheikh - Sultan Gardens Resort! Sultan Gardens är ett hotell av bästa klass med första parkett vid Sharm el Sheikhs vackra kustremsa.

Solresor