Söker reskompis till australien/nya zeeland

8 nov. 2010 12:23
Visningar: 409
Hej!
Tyvärr är det ingen i min umgängeskrets som har liknande drömmar om att resa som jag och det vore ju inte hälften så kul om man åkte själv så nu söker jag någon som brinner för att resa och få ut så mycket som möjligt av den. Någon som vill se vildmarken, möta djurlivet, prova på surfa och andra extremsporter, träffa nya människor, festa, vandra, jobba och bara njuta av livet. Jag är sugen på att ge mig av framåt våren/sommarn 2011. Så känner du att du vill få ut detsamma av din resa och är social och glad så får du mer än gärna kontakta mig.
13 nov. 2010 14:57
Hej!

Jag har precis samma problem. Ingen som vill åka och jag blir mer och mer sugen på en tripp precis som du berksiver den. Jag tänkte försöka komma iväg redan i januari/februari. Det är ju högsommar då, för Australien har vinter när vi har sommar.

Hör gärna av dig via msn: (Logga in för att se e-postadress)
Av Linsie
7 feb. 2011 12:17
Hej hej!
Jag har liknande planer som du. Vill åka till austarlien och nya zeeland uppleva naturen o nya saker, surfa, möta nya människor. Och framför allt för att det är varmare där. Hade planerat att åka redan denna månad (feb) men måste skjuta upp det någon/några månader. Jag är glad, tycker om att resa o pröva nya saker.
Maila gärna mig: (Logga in för att se e-postadress)
12 mars 2011 13:54
Hej! Har precis samma planer som du.. är intresserad av att göra allt de du beskriver till våren eller sommaren nu, men har svårt att hitta någon som vill åka samtidigt och göra samma saker. Maila mig jättegärna om du fortfarande vill åka! mail: (Logga in för att se e-postadress)
17 mars 2011 20:09
Hej!
Jag lider också av samma problem! Ingen har råd att följa med. Jag vill jättegärna åka till Australien nu i April och har tänkt Sydney som startort. Om du fortfarande är intresserad av att hitta en reskompis får du gärna kontakta mig på mail eller på facebook:)

(Logga in för att se e-postadress)
Av Gadn
3 apr. 2011 10:33
Ser att ingen har skrivit något på ett tag, men försöker iallafall. Är en kille på 21 som skulle vara väldigt intresserad till liknande och tyvärr inte har någon i kompiskretsen som har liknande tankar.. tacksam för svar :)