Söker Reskompis som är intresserad av att tågluffa runt Europa runt den 7 aug å framåt?

23 juli 2013 15:12
Visningar: 235
Hej!
Jag söker en resekompis som vill tågluffa i början av aug med början i Tyskland och vidare till ex Frankrike, Spanien, Italien å ev nå fler länder? Jag är en 29-årig glad å social tjej som älskar lära känna nytt folk. Gillar att upptäcka nya kulturer, har många intressen så gillar det mesta.

Hoppas någon vill med :D.

Mvh Christina
24 juli 2013 11:34
Hallå hallå!
Jag heter Amanda och är jättesugen på att tågluffa i Europa ! Jag var påväg nu i sommar men pga arbete valde jag att åka till Island istället nu i augusti. Jag var runt i Asien, Kina förra året vilket var hur häftigt som helst!

Jag pratar även tyska och spanska :) Jag vill gärna se och uppleva mycket, är inte rädd för att ta i och göra annorlunda aktiviteter.

MEN! Jag kan inte komma iväg fören i slutet av augusti, helst efter 1 september. Det är för sent då kanske? Hoppas isåfall du kommer iväg!

MVH
Amanda
24 juli 2013 23:50
Hejsan! Kul och höra från dig :). Så roligt att du rest så mkt och kan många språk, alltid bra och kunna.
Jag kommer åka på ett bröllop som är i Köln den 9 aug, därav jag skulle vilja tågluffa efter det, då jag redan är där nere. Synd att du inte kan i aug, men kanske jag kan åka efter 1 sept och tågluffa om jag inte får med mig någon nu runt den 7 aug.

Vi höras . Ha det så bra.

Mvh Christina