Söker resevän

5 sep. 2023 11:54
Visningar: 496
Hej!
Letar efter en resevän till början av nästa år februari/mars 2024. Inte planerat någon specifik rutt ännu men är väldigt sugen på Asien eller Central Amerika. Tänker surfing, vandring, upptäcka kulturer, god mat, en och annan drink, massor av bad och kanske volontär arbeta. Hur trevligt låter inte det? Är du sugen på detta eller delar av så hör av dig! Ha en fin dag :)
5 sep. 2023 17:39
Har redan varit i Australien så är ute efter något nytt
Av Rafi_1
5 sep. 2023 18:33
samma här men denna gången kanske åka runt i Aus me husbil.... jag tänkte först på central Amerika men.... säkerheten?
Av Lindaa_
20 sep. 2023 14:44
Hej! Söker du fortfarande en resevän så är jag intresserad :) kan tänka mig både Asien och Centralamerika
Av Beejee
27 sep. 2023 16:12
Hej,
Jag är nyfiken.
Var i asian (Kina, Sud-Korea) men vil gärna gå till Japan och mer den boedistische kultur.
1 okt. 2023 18:47
Hejsan!!
Är också superressugen 🌞 Är inne på antingen Sri Lanka/Indien/Nepal, vill gärna göra nån lite längre vandring i Nepal, surfa i Sri Lanka, och mest uppleva kulturen o så i Indien 🙏🏽🧘🏼‍♀️ Eller också så är jag inne på Sydamerika (vill vandra i Patagonien och uppleva Amazonas), men hade absolut också kunnat tänka mig Centralamerika då. Är gärna iväg i 3-4 månader och planerar att åka iväg i Februari. Har även kikat på ett ställe att volontärarbeta på i Brasilien. Om du vill får du jättegärna svara mig på insta (sarajoneros) ☺️
21 dec. 2023 21:08
Hej! Jag funderar på Sydamerika eller Vietnam i vår. Hade varit jättekul att få sällskap! Gillar naturupplevelser, att vandra, aktiviteter och att äta och dricka gott. Skriv gärna dm om det låter intressant så kan vi snacka mer! /Johanna
21 dec. 2023 22:04
Johanna_c, vart i landet finns du? Stockholm här. Kan tänka mig både Sydamerika och Vietnam 🙂 Vill bara bort från det här kalla landet.. Har du FB?