Söker resesällskap till Japan i Juni 2015

9 jan. 2015 20:18
Visningar: 470
Hej! Jag hade tänkt åka till Japan i slutet av Juni månad. Hade tänkt stanna där i två veckor. Jag är en social tjej som gillar att upptäcka nya kulturer, resa, träffa nytt folk m.m. Sällskap under resan vore trevligt!:) Om någon har tips eller också vill till Japan skicka gärna ett meddelande :)

Hälsningar
Marina
Av Dansare
9 jan. 2015 20:59
Hej jag är en trevlig seriös kille som inte har rest så mycket beroende på olika saker Hoppas du inte tycker jag är för gammal Jag tycker det skulle vara super ytrevligt om du hörde av sej mvh Anders
14 jan. 2015 16:45
Tjo var precis i tokyo en vecka!
Dock för kort tid så vill spendera en 2-4 veckors period under sommar halvåret där och upptäcka mer av Tokyo och det runt omkring.
Har kontakter där nere men vill gärna ha en resekompis som är tillgänglig hela tiden att hitta på mycket aktiviteter/trevligheter

//John
Av Lina901
14 jan. 2015 23:08
Hej!
Jag är en 24-årig tjej från Stockholm som också vill resa till Japan I sommar och vill gärna resa en kortare period så 2 veckor vore toppen, känns som att många vill vara borta flera månader eller ett halvår men jag vill bara resa och se mig omkring I världen utan att det ska ta ett halvår pga jobb/plugg så vore jättekul att få sällskap, vart nånstans I Japan hade du tänk att åka till?
Av Rach
6 feb. 2015 09:14
Hej. Jag är 27 år och skulle vilja resa till japan i sommar. tänkte mig att man kunde jobba en månad. jag är sugen på att resa en månad. 2 veckor känns för kort tid när jag ändå betalar så mycket för en biljett.

har ni bokat biljett?
Av Mev_85
26 mars 2015 18:21
Tja...tänkte dra till Kyoto kring den 15juni ett par veckor. Har varit där tidigare för en massa år sedan. Så är det någon som har vägarna förbi så skicka ett medelande
12 apr. 2015 18:09
Hej jag är också sugen på att åka till Japan i sommar. Hade kanske egentligen tänkt mig 3-4 veckor och sen kan jag inte före i Juli, men är du fortfarande intresserad?
Av Akumie
19 juni 2015 15:26
Jag har semester sen igår och 3 veckor frammåt (kan få 4 men 3 är garanterad) och Japan verkar kul

Har inte varit i Japan sen jag var 15 men har alltid varit intresserad av Tokyo (manga/anime, visual kei, maten. tv spel...) dock aldrig åkt pga brist på pengar samt folk att åka med men nu har man pengar nog att åka så skulle vara kul
Bo som billigt det går typ hostels eller nåt och bara njuta av Tokyo

Fyller 29 i år men folk säger jag är mer som 20 till sättet, kan inte Japanska men försöker plugga det hemma och bor i Skåne så åker man så blir det Köpenhamn

Om ålder inte spelar någon roll så är jag på
Bara för någon att höra av sig så fort som så är det bara att boka biljett och dra

Och ja för mig är Tokyo "den" staden är åka till så inte bara vilken semester som helst