Söker någon att börja min resa med i Asien! December

Av Baralee
23 sep. 2014 15:24
Visningar: 132
Hej! Jag är en äventyrlig tjej från göreborg (21 bast), fast här är det inte mycket äventyr. Jag söker nu någon att börja min resa med så att man inte känner sig helt alone i början. Jag har lite olika tankar kring vart jag vill börja. Den ena är i Sri Lanka där det finns sjukt bra surfing. Eller bankok och sedan ta sig nedåt. Kanske fira jul och nyår där? Ingenting är bestämt så är öppen för förslag. Jag planerar att vara borta i tre månader. Jag vill ta dykarcertifikat, surfa, slappa, sola, festa, gå på moonparty och framförallt få ut så mycket som möjligt av vistelsen. Länder jag hade velat besöka är, philepinerna, östra Malaysia, Indonesien, Thailand, sri lanka, Vietnam, Laos och Kambodja. Jag har många kompisar som gjort samma resa så försöker få så mycket tips som möjligt.

Jag är resevan då jag spenderade ett år i Kenya. Jag var tidigare i vår och hälsade på en kompis som backpackade, just då i Malaysia och Thailand, så fick mkt tips och råd. Var endast där i två veckor.

Låter detta intressant? Skriv till mig på FB, jessica lee breitenfellner eller mejla, (Logga in för att se e-postadress) . Kanske kan man mötas upp på resan?
TJAAARÅ