Söker en taggad medresenär till andra sidan jordklotet.

30 juni 2015 00:11
Visningar: 39
Hej!
Jag är en 19-årig tjej som är så grymt trött på den lilla hålan jag bor i. Jag har länge planerat att lämna staden för nya äventyr i Australien. Jag har planerat att bo på Östkusten i sisådär 6 månader, jobba, festa och framförallt träffa nya människor. Sedan se vart det hela leder! Är väldigt flexibel. Finns det någon i Sverige som är sugen på samma sak som jag är till vintern? Hör av dig!
Av Linddah
30 juni 2015 02:33
Hej hej! Låter Ju toppen! Hör av dig till mig på Facebook Linda Knutsson från ronneby!!:)
1 juli 2015 00:09
Vill ni ha ännu en social och öppen tjej med så är Australien ett hett alternativ för mig med, är less på mycket som har med tillvaron att göra och vill inte spilla tid då det finns en hel värld att upptäcka. Är enmycket lättsam och caring person:)
1 juli 2015 00:46
Jag har typ exakt samma planer som er. Så om ni söker efter en extra roomie är jag sååå på!
1 juli 2015 00:47
Skriv till mig på Facebook! Amanda Jönsson, Karlskrona :)
10 juli 2015 11:41
Haha, känner typ exakt samma sak! Jag skulle vilja åka i oktober, när har du tänkt åka? Trevligt att åka ett helt gäng ju, billigare med boende då med. Heter Jane Iris Alice på fb om du fortfarande letar efter resekompisar :)
12 juli 2015 17:54
Jag lyfter 25e augusti till Melbourne! Om ni har vägarna förbi där nere eller vill snacka ihop något så hojta på facebook! Ska köra östkusten från nov-dec :)

Tim Bergqvist på facebook! (Sune)