Söker boendekompisar i London f.r.o.m September:)

26 juni 2015 21:01
Visningar: 33
Hejsan!:)

Jag heter Alice, är 21 år och ska plugga i ett år i London med start i September. Jag måste fixa boende själv eftersom att skolan jag ska gå på inte erbjuder ett campus. Så därför vänder jag mig hit just därför! Jag önskar att dela en lägenhet med en eller flera personer just för att hyrorna är så galet höga, kille som tjej som också pluggar eller jobbar. Eftersom att min skola ligger i sydvästra delen så tänker jag mig någon lägenhet runt omkring där så att pendlings-tiden blir lite kortare :)

Om du också har planer på att bo i London i September, hör jättegärna av dig!

Alice :)
27 juni 2015 18:01
Hej! Heter Josefin och fyller 22 i år. Jag ska förmodligen plugga/börja jobba i London efter sommaren och ska då också dit i september. Hur pass centralt i London tänkte du titta på lägenheter? Det är som sagt inte helt klart än om jag ska flyttta dit med som det ser ut nu ska jag det så jag söker också boende och någon att bo med. Hör gärna av dig om jag verkar intressant :)
/Josefin
28 juni 2015 09:55
Hej! Åh men vad roligt! Jaa men helst så centralt eller nära min skola som möjligt, den ligger i Fulham vilket är lite syd väst, så helst nära där vore jättebra! Vart hade du tänkt dig och hur länge ska du stanna? :)

Alice
28 juni 2015 12:57
Hallå! Evelina, 19 år, är superinne på att dra till England i höst om jobb finns och om man skulle hitta någon att dela boende med! Hur länge stannar du och vad ligger hyrorna på?
1 juli 2015 20:12
Hej
Linn heter jag, 20 år från Gbg.
Jag har också planer på att åka till London till hösten! Kanske september. Och dela med några känns väl givet då det är så dyrt med just boende där.
:) så jag är intresserad av att dela boende!
5 juli 2015 16:30
Hej alla! Vad kul att ni också ska till London:) jag ska vara i London i ett år och gå i en skola där. Kan tänka mig att gå upp toll ca 6000 Max:) om man delar såklart. Hur länge stannar ni? Och i vilka områden skulle ni vilja bo i?

//Alice
Diskussionen är stängd för nya svar