Snabb hjälp

Av Jica
30 okt. 2014 20:51
Visningar: 185
Vi åker till FL på lördag med norweigan. Nu läser jag något om APIS där. Att man måste fixa det 72 timmar innan... När vi åkte i januari i år med BA gjorde vi inget sådant vad jag minns. Någon som vet? Behöver snabbt svar känns det som.
30 okt. 2014 21:02
Citerat från Jica:
Vi åker till FL på lördag med norweigan. Nu läser jag något om APIS där. Att man måste fixa det 72 timmar innan... När vi åkte i januari i år med BA gjorde vi inget sådant vad jag minns. Någon som vet? Behöver snabbt svar känns det som.
Logga in på Norwegian och titta på er resa, där finns någon länk där det står Passinformation eller liknande, där kan ni lämna uppgifterna om det inte är gjort. Ni har garanterat gjort det även hos BA, kanske utan att tänka på det.

Det går annars att lämna uppgifterna på flygplatsen ,men försök göra det i förväg.
Av Jica
30 okt. 2014 21:05
Tack! Dessvärre slog jag fel lösenord några ggr så nu står det att min inloggning är spärrad:( och att man måste kontakta kundtjänst. Förmodligen gjorde vi det på flygplatsen med BA. Funkar det om jag ej får fatt i kundtjänsten i morgon tro?
Av Jica
30 okt. 2014 21:34
Löst:) tusen tack,
30 okt. 2014 22:50
Citerat från Jica:
Löst:) tusen tack,
Hoppas nu Norwegian sköter sin del!

Trevlig resa!