Sista-minuten-biljetter till Harry Potter Studio Tour

20 juli 2014 21:08
Visningar: 9906
Hej!

Vi har i sista minuten bestämt oss för att det vore kul att åka till Harry Potter Studio Tour i London.. men det visade sig inte vara så enkelt...

Det är ju utsålt...
Är det någon som vet om det finns ställen som säljer sista-minuten-biljetter på plats i London?!

Vi åker redan i morgon...
21 juli 2014 10:37
TUSEN TACK!

Tyckte jag hade provat varenda ställe, både med och utan paket... men detta hade jag uppenbarligen missat :) Bokat och klart!

Nu kommer barnen att bli överlyckliga!

Tack !
Av Birgere
21 juli 2014 11:02
va roligt att det löste sig
1 okt. 2015 22:28
Slinker in P den här tråden då det är fullt på den vanliga hemsidan under höstlovet. Vad är det för sida som tipsas här? Är den säker?
2 okt. 2015 14:31
Citerat från Bonjovii:
Slinker in P den här tråden då det är fullt på den vanliga hemsidan under höstlovet. Vad är det för sida som tipsas här? Är den säker?
Ja. det är ett relativt stort, känt bussbolag som erbjuder sightseeingturer till alla möjliga ställen. Du betalar bara mer än vad du gjort om du tagit dig ut till studion själv med tåg.
Av Blesi
6 okt. 2015 14:05
Har själv bokat och åkt med Golden tours och det funkade klockrent
Av Saab900
18 okt. 2015 14:23
Hej
har samma problem med att det är utsålt på höstlovet tar gärna emot tips på var man kan hitta biljetter.
till exempel bussbolag som köpt upp biljetter.
Tar gärna emot tips om det finns något ställe på plats i London där man kan hitta biljett.
Av 123ew
19 okt. 2015 19:26
Boka med Golden tours! Bokade nyss och ska också dit på höstlovet och det fanns biljetter kvar än...Alla andra sidor har fullt men så hittade de jag denna tråd och klickade på länken
Av Cattta
19 okt. 2015 19:43
Hej,
problemen som kan uppstå med dessa bussturer är att de kan bli försenade i Londontrafiken. Det finns de som knappt hunnit in förrän bussen gått tillbaka.
Vi tog nästan 4 tim på oss inne i studion när vi var där förra sommaren.
Av Blesi
20 okt. 2015 11:53
Vi åkte som sagt var med Goldentour och hade inga problem med att hinna se och göra allt. Vi satt en 1/2 timme och väntade i fiket innan bussen skulle gå och ändå hade vi tagit det väldigt lugnt under rundturen.
Av Vewe
21 okt. 2015 17:59
Med anledning av att tråden är aktuell så undrar jag om nån är intresserad att köpa min biljett med goldentour till Harry Potter på nu på lördag 24okt? Vi fick bara tag i en biljett som jag har betalat £63 för med entre och bussresa inkl. De är inte tillåtna att ångra köp och ej heller ändra dag/ tid men nån kanske kan åka istället för mig. 1st vuxenbiljett .