Shopping London

Av Linae
18 apr. 2013 10:45
Visningar: 2214
Hejsan!
Nu när pundet är så lågt som det är skulle jag bli jätteglad ifall det finns någon/några där ute som kan hjälpa mig med shoppingtips i London.
Gärna lite annorlunda och charmiga butiker, men även större butiker som är värda ett besök eller två.

Ser fram emot era tips.

Tack på förhand!

Mvh Lina Eklund
Av Linae
18 apr. 2013 15:00
Tusen tack för snabbt svar!
18 apr. 2013 21:30
Vill du ha en lite annorlunda och charmig affär borde du absolut besöka Brandy Melville! Det är en italiensk butik med fina och bekväma kläder och även lite smycken. Den ligger lite utanför stan men om du ska till Harrod's (vilket du borde :)) så är det inte jättelångt därifrån. Adressen är 33 King's Road, Chelsea. Som ovanstående sa borde du även besöka Camden, där finns en jättestor marknad. Vill du gå till alla kedjorna är det ju Oxford St som är huvudgatan men personligen gillar jag Regent St mer som är en annan stor shoppinggata mitt i centrum. Annars finns det en affär på Oxford St som heter Pull & Bear som har riktigt fina somriga kläder med färger, mönster och brodyrer :)
Av Linae
19 apr. 2013 08:37
Tusen tack Angie! Pull and Bear gillar jag verkligen...kul med lite annorlunda tips också.
Ha en härlig helg!

Mvh Lina Eklund
19 apr. 2013 13:59
Hej!
Vad är det du vill shoppa? Kläder eller prylar? Eller gott och ätbart? :)
Av Linae
19 apr. 2013 14:06
Jag vill shoppa en massa olika saker....gärna kläder, skor och eventuellt inredningsartiklar. Är dock tacksam för alla slags shoppingtips.

Mvh Lina Eklund