SEGLARÄVENTYR I VINTER? / SEGLANDE KREATIVT KONTOR?

25 maj 2016 16:05
Visningar: 44
Hej!

Jag är en tjej som är pepp på att upptäcka världen med segelbåt. Jag vill gärna lära mig att segla, och söker därför främst folk som är segelkunniga och jättegärna folk som har seglat utomlands. (jag har varit mycket på båt när jag var liten så jag vet fördelar & nackdelar med att vara ute på vatten, även om mina kunskaper är vaga). Jag är väldigt flexibel när det gäller resmål och tidpunkt men jag skulle ändå se att det skedde någon gång runt jul. Jag kan mycket väl tänka mig att haka på några som är ute och seglar och åker gärna ihop med ett helt gäng om det är så. Mina enda kriterier är att det är på den varma sidan av jordklotet. Jag gör gärna ett stop någonstans där man kan ta dykcert.

Jag har även länge haft en dröm om att starta upp ett kringresande design/arkitektur/web/foto/kreativt kontor. Skulle jätte gärna vilja komma i kontakt med dig som anser dig hålla på med något kreativt och gått i liknande tankar (omdetnufinnsnågonmer?)… alltså, om du som jag gillar tanken av att kombinera nytta med nöje och resa och vara kreativa ihop någon gång i framtiden, HOJTA!