Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
2012-06-06 21:38

San Francisco/Los Angeles Vintern 2012/2013

Hej Hej, är en kille på 22 år som vill dra över till usa i 2-3 veckor nu till vintern 2012/2013. Mitt mål är att ta mig från San Francisco till Los Angeles, om vi tar tåg,buss eller bil har absolut ingen betydelse.
Söker en hon/han i åldern mellan 22-25.
    Visningar: 289  |  Dela med andra:    
    0 svar
    10/7 NY till den 27/8 LA
    1 dag sedan av Erik____
    ... den 27/8 då resa är bokad hem från Las Angeles. Hade varit kul att träffa en resekompis så vi tillsammans kan planera, hela eller delar, av resterande del av resan. Skulle åkt med en kompis men han har hastigt blivit allvarligt sjuk. Kom med ...0
    3 svar
    Roadtrip med bil, route 66 USA
    6 dagar sedan av Jullan93
    Hallå i stugan! Är inne på att bila tenom usa men har inte en enda i min närhet som är taggad! Skulle älska att vara ett gäng som gör detta, är nog otroligt tufft att se. Jag vill resa i slutet på augusti någon gång och vara borta 4-6 veckor! ...3
    2 svar
    USA till hösten
    1 vecka sedan av Naatalies
    Jag ska resa till USA under hösten 2013. Jag vill främst till LA Vegas och Miami. Tänkte vara borta 2-3 veckor. Hade varit trevligt med lite sällskap! Går alltid att prata ihop sig om något som passar =) Kewee: Hej! Jag är sugen på att sticka ...2
    0 svar
    Hawaii!
    1 vecka sedan av Uanderson
    Tjenare hej! Jag åker till Honolulu nu på torsdag den 17:e maj och stannar i snudd på åtta veckor (ser till att få med 4th of July på resan;)). Finns det någon svensk sak som redan är där eller kommer dit innan den 7:e juli? Biljetterna är nybokade ...0
    0 svar
    Santa Monica College 2014
    1 vecka sedan av Idaaldebert90
    Hejsan! Jag funderar på att plugga på Santa Monica College våren 2014. Någon mer som ska det? Lite roligare att åka flera :D! 0
    Relaterade sökningar

san francisco vinter

Erbjudanden från reseföretag

Rundresor

Rundresa California Dreaming fr. 22.880:-

Swanson's Travel

Rundresa California Dreaming fr. 22.880:-
    En resa som verkligen gör skäl för namnet. Drömmen om Kalifornien har funnits i århundraden och vi tror oss kunna förverkliga den. Rundresan erbjuder ett omfattande program med kunnig svensk färdledning. Resan kan förlängas med Hawaii.

Swanson's Travel

Rundresor

Guidad rundresa i USA - Western Highlights

Solresor

Guidad rundresa i USA - Western Highlights
    Western Highlights går genom de fyra delstaterna Kalifornien, Arizona, Utah och Nevada i sydvästra USA. Vidunderliga naturscenerier, häftiga världsstäder och världsberömda sevärdheter står på menyn. Svensk färdledning - rundresa med Solresor!

Solresor

Aktiv semester

Resa till USA? Beställ Swanson´s katalog här

Swanson's Travel

Resa till USA? Beställ Swanson´s katalog här
    Beställ Sveriges största Amerikakatalog. Här hittar du det mesta när det gäller resor till USA och Nordamerika, men även kryssningar och rundresor till världens alla hörn. Färdig paketresa eller skräddarsy själv - du bestämmer!

Swanson's Travel

Inför resan

ICA Banken - Vi gör din resa lite bättre

ICA Banken

ICA Banken - Vi gör din resa lite bättre
    När du köper en resa med ICA Bankens kort ingår reseförsäkring och avbeställningsskydd. Vi tar inte ut något valutaväxlingspåslag eller några avgifter när du tar ut pengar utomlands. Bli kund hos oss du också!

ICA Banken