Sällskap Ibiza 2013

26 maj 2013 16:29
Visningar: 485
Hejsan alla resetokar där ute!

Jag har alltid varit djupt förälskad i allt som har med Housen`s underbara värld och alla dessa gryma klubbar runt omkring i världen. Förra året gick en av mina drömmar i uppfyllelse då jag besökte Miami music week i Miami och fick uppleva alla galenskaper dom har att bjuda på. I sommar så har jag siktet inställt på Ibiza, även detta har varit en dröm under en längre tid att få besöka Pacha och alla andra juveler som finns på ön. Planen är att åka en till två veckor jag är rätt flexibel och har inga exakta datum satta. Men jag vill inte resa ensam, finns det nån där ute som själv är på samma spår som mig ?

Hör gärna av er !
Ha det gott !
27 maj 2013 12:59
Hej Är en kille på 30 som gärna skulle vilja åka till Ibiza men kan bara åka vecka 28 i så fall.
MVH Anders
27 maj 2013 13:14
Roligt att höra att du är intresserad. Jag har visserlgen inte semester förrens vecka 30 men ska kolla på jobbet med min chef, har jag tur kan jag ändra den. Vartifrån kommer du?
27 maj 2013 14:45
Måste bara säga hur grymt Ibiza är! Var där för två år sen, var bara 16 då men pacha har en plats i mitt hjärta sen dess haha!
28 maj 2013 11:30
Jag får nog vika ner mig Krille. Försökte fjäska på jobbet men kan tyvärr inte ändra på min semester nu. Dom är stenhårda :(
29 maj 2013 14:05
Hej,Marcuszs. Nu har jag hittat nån som vill samma som jag i sommar!
Jag heter Dima 28 år bor i Mora och älskar house music.
De va lite kort om mig, du hitta mig på FB Dima Konovalov. Ha de bra! :)
3 juni 2013 22:27
Tja! Jag är riktigt taggad för att åka till Ibiza. Gillar house och klubbar och har alltid velat åka dit. Bör kunna åka vecka 30. Har ni som är intresserade börjat planera något? Hade varit kul att komma iväg ett gäng.
Av Freden
5 juni 2013 02:49
Hej! Min resa till Ibiza ser ut att inte bli av detta år. Om inte annat så nästa. I alla fall så kan det va skitkul att åka ett gäng. Alla har väl olika intressen. En del vill dra till en stor klubb, andra vingla runt på bargatorna. Jag tillhör väl de som älskar house, trance och chillout, men kan bara inte låta bli att älska stöket/festandet på alla småställen. Har massor med tips om någon undrar något :-)
10 juni 2013 21:43
Vi är två tjejer som funderar på att åka i slutet av Augusti. Ingen som vill åka då?
Av Freden
2 juli 2013 23:31
Är det några som kommer iväg? Jag hoppas på nästa år.
Av Saraeke
10 juli 2013 22:01
Hej!
jag åker 8 augusti. Har endast bokat flyg dit...kommer vara där så länge som möjligt. Har du hittat resesällskap än?

//Sara
11 juli 2013 20:17
Har inte hittat någon tillräckligt billig resa än :( Dyra flyg och dyrt boende
14 juli 2013 22:18
Citerat från Johannasandberg:
Hej !

Fortfarande sugen på Ibiza?!
Jag är!
15 juli 2013 00:37
Felicia har du facebook så kan ja lägga till dig där!:)