Säljer superbilliga flygbiljetter till Marrakech

Av Saraelm
24 maj 2015 16:58
Visningar: 525
Hej!

Jag och min familj kan tyvärr inte åka det datumet som var tänkt så vi har lagt ut flygbiljetterna på Tradera. Det är 4 st flygbiljetter från Stockholm Skavsta till Marrakech, mer info står på Tradera.

Det finns även möjlighet att köpa en eller 2 biljetter samt kan priset diskuteras, skriv här eller skicka ett meddelande till mig så kan vi diskutera vidare!

Ha det bra!

Länk Tradera: http://www.tradera.com/item/340118/233598638/4-st-superbilliga-flygbiljetter-stockholm-marrakech-tur-retur
Av Cattta
24 maj 2015 17:26
Hej är intresserade, men såg att det var genom Ryanair och de tar ju ca 2600 kr per biljett som de ändrar namnet på för det blir ju två resor på varje håll. Betalar ni detta eller ska jag göra det? Blir kanske billigare att köpa nya...
Av Birgere
24 maj 2015 18:15
Citerat från Cattta:
Hej är intresserade, men såg att det var genom Ryanair och de tar ju ca 2600 kr per biljett som de ändrar namnet på för det blir ju två resor på varje håll. Betalar ni detta eller ska jag göra det? Blir kanske billigare att köpa nya...
Är det inte drygt 1100/biljett o sträcka i avgift. Mao kanske 4500!

Potentiell köpare bör nog fundera både en o två gånger innan han/hon nappar. Det finns billigare o bättre biljetter till såväl Marrakech som Casablanca (3-4h resa med tåg eller buss/taxi)

Kanske TS skulle se över möjligheterna att nyttja avbeställningsskyddet via kortet som användes vid biljettköpet istf att lura någon stackare.