Rolig skön reskompis, LA, New york

Av Duudii
27 nov. 2015 16:26
Visningar: 60
Hej! Jag tänker inte vara krånglig utan rakt på sak. Är en tjej på 21 år (i februari) som jobbar för fullt och sparar pengar! Är sugen på att ta en paus i den inrutade lilla vardagen man har här hemma i Stockholm!
Såå finns det någon rolig, skön människa därute som är sugen på att dra till New York/ LA, USA what so ever för att bara upptäcka, festa och ha jävligt kul? Tveka inte på att höra av dig till mig!
Är öppen för det mesta!

Victoria Roos heter jag på FB
Eller mejla mig: (Logga in för att se e-postadress)

KRAAM
29 nov. 2015 13:02
Hej! Jag tänkte åka kust till kust någon gång efter nyår, är det något som skulle kunna vara intressant? :)
Av Duudii
29 nov. 2015 20:27
Citerat från Mattiaslindquist:
Hej! Jag tänkte åka kust till kust någon gång efter nyår, är det något som skulle kunna vara intressant? :)
Jaha okej! Gud vad kul! Hyra bil?
30 nov. 2015 21:05
Jo det var väl planen. Det går ju att resa på andra sätt också men man blir ju så mycket friare och kan se så mycket mer med bil.

Har funderingar på att börja i NY och sluta i San Fransisco eller liknande. Sen kan man ju även vända på det och börja på västkusten. Vill gärna se LA, grand canyon, kanske miami men har egentligen inte planerat nånting utan är väldigt öppen för förslag!

Skulle va kul om man kunde få ihop ett gäng att åka med. Det är ju alltid roligare när man är flera! :)

När vill du åka ungefär?
Av Sofie_e
1 dec. 2015 14:41
Hej! Är också inne på något sånt där. Har jobbat och sparat ihop pengar så skulle gärna bara vilja komma iväg nånstans och göra något kul! Är även öppen för nåt varmt land men hör gärna av dig om du vill snacka mer! :)
Hittade inte dig på Facebook så fick skriva här
1 dec. 2015 21:02
Hej! Dina planera låter som mina ungefär!!!! Jag vill åka till USA, gärna på roadtrip och ha sjukt kul! Åker gärna någon gång i vår :) Hade tänkt mig västkusten med bil, sedan Miami och sist New york! Men är öppen för förslag!!!
2 dec. 2015 11:31
Tja! Jag är inne på samma banor. Helst i december eller januari och ba leva loppan ett tag
5 dec. 2015 14:20
Hej

Har det dragits ihop något? Jag är intresserad av en roadtrip i USA typ 20 januari och kanske två och en halv- tre veckor framåt.

Michaela
Av Duudii
6 dec. 2015 12:32
Citerat från Mattiaslindquist:
Jo det var väl planen. Det går ju att resa på andra sätt också men man blir ju så mycket friare och kan se så mycket mer med bil.

Har funderingar på att börja i NY och sluta i San Fransisco eller liknande. Sen kan man ju även vända på det och börja på västkusten. Vill gärna se LA, grand canyon, kanske miami men har egentligen inte planerat nånting utan är väldigt öppen för förslag!

Skulle va kul om man kunde få ihop ett gäng att åka med. Det är ju alltid roligare när man är flera! :)

När vill du åka ungefär?
Okej det låter ju as bra!
har aldrig varit i USA tidigare så är sugen på att upptäcka så mycket som möjligt!
Jag skulle vilja åka i början av nästa år januari/ februari någon gång!
Av Duudii
6 dec. 2015 12:33
Citerat från Sofie_e:
Hej! Är också inne på något sånt där. Har jobbat och sparat ihop pengar så skulle gärna bara vilja komma iväg nånstans och göra något kul! Är även öppen för nåt varmt land men hör gärna av dig om du vill snacka mer! :)
Hittade inte dig på Facebook så fick skriva här
Hej!
När är du sugen på att åka? :-)
Av Duudii
6 dec. 2015 12:34
Citerat från Hanna_sahlin:
Hej! Dina planera låter som mina ungefär!!!! Jag vill åka till USA, gärna på roadtrip och ha sjukt kul! Åker gärna någon gång i vår :) Hade tänkt mig västkusten med bil, sedan Miami och sist New york! Men är öppen för förslag!!!
Det låter hur kul som helst! Är också väldigt öppen för förslag! Det enda jag vill är att komma iväg! Hur länge planerar du att vara borta?
Av Duudii
6 dec. 2015 12:35
Citerat från O_michaela_o:
Hej

Har det dragits ihop något? Jag är intresserad av en roadtrip i USA typ 20 januari och kanske två och en halv- tre veckor framåt.

Michaela
Hejsan!
Nej, än så länge har det inte dragits ihop något, men det vore sjukt kul att åka med flera stycken!
6 dec. 2015 13:05
Jag har tänkt åka i vår, kanske i april! Jag har tänkt vara borta ungefär 6-8 veckor :) Kan nog åka tidigare om der skulle passa bättre!
Av Nadea
7 dec. 2015 12:20
Är med intresserad av LA alt Miami / new York! Vilka datum tänkte du? Natalia de amesti på fb
12 dec. 2015 12:23
Det finns en facebookgrupp nu för de som är intresserade! "USA roadtrip" heter den så det är bara att titta förbi! :)
12 dec. 2015 15:01
Okej vad bra , men det finns ganska många grupper som heter så, har någon lust att bjuda in mig, Michaela Blommendahl, jag är den enda som heter så :)
Av Kylbox
22 dec. 2015 01:06
Ingen som är sugen på västkust?
Portland, San Fransisco?
22 dec. 2015 12:34
Jag vill jättegärna också var med i gruppen, men blir osäker på vilken det är eftersom det verkar finnas flera, någon kanske kan lägga till mig i den? Amanda Emanuelsson (min omslagsbild är en världskarta)
Av Emeklin
6 jan. 2016 23:00
Lägg jättegärna till mig i gruppen, Emelie Klinga :))
7 jan. 2016 10:52
Jag har skickat ett meddelande till dig på fb, kolla i övrigt mappen 😊
Av Emeliec
17 jan. 2016 15:21
Heej! Hur långt har ni kommit i den här gruppen? Om ni inte redan bokat o om de finns plats för en till så bjud gärna in mig i fbgruppen hade svårt att hitta den! Emelie Ciray på fb :)
28 jan. 2016 22:26
Har lagt till dig på Facebook! Vet inte om det fortfarande är aktuellt men du kan ju acceptera mig som vän om ni fortfarande har planer! :)