Roadtrip på NZ med två coola tejer i slutet av november?

30 juli 2015 21:03
Visningar: 21
Tjoho!

Vi är två tjejer på 23 år som först tänkte åka med kiwibussen runt Nya Zeeland, men tänkte sedan om och funderar nu på om det är någon som är på att hyra en bil och upptäcka landet på egen hand?

Nån som är på? det blir fett. Eller nån som har något annat förslag?

puss och kram
vi hörs!
31 juli 2015 14:25
Hur länge hade ni tänkt att vara borta? :)
31 juli 2015 17:46
Vi har tänkt oss nya Zeeland en månad ungefär, för att sedan dra vidare till Australien/Asien. :)
Av Stina87
2 aug. 2015 12:44
Hej!

Låter likt mina planer :) jag ska till Nya Zeeland nov-jan för att hälsa på en kompis. Men vill absolut upptäcka öarna också, det låter väldigt kul! Jag tror verkligen att det är bästa sättet att upptäcka new Zeeland på!
Låter grymt!
6 aug. 2015 19:48
Har också tänkt åka ner i slutet av november och det låter som att ni har en bra plan så är ni sugna på att låta en glad och trevlig skåning följa med kontakta mig på facebook ( https://m.facebook.com/alexanderr.petersson?_rdr ) eller på mail ((Logga in för att se e-postadress))
Av Ellliin
21 aug. 2015 13:36
Tjenare!

Mitt namn är Elin 22 år från Göteborg! Är också inne på en roadtrip på Nya Zeeland i höst! :D Hyra bil och köra runt och upptäcka på egen hand! Söker resekompisar då ingen av mina vänner är inne på samma linje. Jag är en social och lättsam tjej som älskar att träffa nya människor! Vore grymt att göra en sådan resa! :D Bila runt, tälta lite osv. Har en egen tråd för detta också "Roadtrip Nya Zeeland" så titta gärna in där! Jag är absolut intresserad av att haka på. Vore sjukt fett!

Ha det gött!
KRAM
24 aug. 2015 22:45
Hello!
Det här låter ju himla roligt! Jag är en tjej på 21 år som är sugen på Nya Zeeland också. Har varit två vändor i Asien och backpackat men vill se annat också! Jag har väl tänkt mig nån månad om allt går ihop sig med jobb mm. Kul att spåna lite bara! :)

Kram Mathilda
Medlemmen har tagit bort svaret