Road trips California sommar/höst 2017

11 aug. 2016 01:45
Visningar: 338
Precis hemkommen från Kalifornien och kan knappt vänta till nästa resa dit, vill dock invänta min 21års dag vilket är 5juli 2017 och kan till dess spara pengar!;)

Min tanke är att hyra bil och möjligtvis lägenhet någonstans i södra Kalifornien vart man kan bo under hela resan.
Platser jag vet jag vill besöka är södra Kalifornien, Tijuana, Las Vegas, Palm Springs.
Är även öppen för förslag och tips!!
Av Maalinr
1 jan. 2017 15:58
Hej!
Är inne i samma tankar som dig! Vill till USA och vill åka till hösten. Helst efter sommaren då jag vill passa på att jobba och spara pengar :) om det låter intressant hade det varit kul att prata vidare om detta :) ser att du inte varit inne på några veckor men chansar :)
Av Jenny94
4 jan. 2017 22:06
Jag är också intresserad av en resa till västkusten på USA, gärna bila och se många platser :) så verkar som vi är inne på samma bana :) tänker sensommar 2017 så hinner man spara ihop pengar
Av Elinsss
4 jan. 2017 23:35
Hej! Vore jättekul att dra sig iväg på ett äventyr. Jag är absolut intresserad! Och som alla i denna chatt behöver jag bara samla ihop lite pengar så senare på sommaren passar väldigt bra in på mitt schema :)
Medlemmen har tagit bort svaret
7 jan. 2017 09:16
Va kul o se att så många är intresserade!!😍
Mina planer har ändrats, så denna resa kommer kag vänta med ett tag. Men låter tråden vara så kan ni se vilka mer som är intresserade!!
Medlemmen har tagit bort svaret
9 jan. 2017 11:28
Hej jag är också väldigt intresserad av att åka till USA, göra en road trip. Verkligen uppleva så mycket kul som möjligt. För mig passar det att resa från och med augusti :)
Av Ebbabea
23 jan. 2017 13:39
Hej! Jag är inne på att stanna i USA en längre period i höst, men kan absolut tänka mig att road-trippa i slutet av sommaren! Har ni en fb-chatt?