Road trip

1 aug. 2015 14:26
Visningar: 31
Jag är en tjej på 35 år som skulle vilja finna en reskompis som är intresserad av att åka på en roadtrip våren eller hösten 2016.
Jag skulle vilja åka runt på route 66 se los Angeles, sanfransisko , Texas, Grand canyon Las vegas osv! Skulle vilja vara borta ca 1 månad:)
Öppen för förslag om resmål så klart :) och jag vill resa med en tjej eller flera tjejer! Kramis
2 aug. 2015 15:37
vad roligt, jag vill gärna åka genom USA en hel månad ungefär :) börja med New York och sedan åka vidare, precis som du tex LA, LAS VEGAS TEXAS OSV!

Vill dock och kan troligtvis från mitten av juni-augusti 2016.

/ Tania
3 aug. 2015 09:49
Jag kan tänka mig våren också vill sååå gärna göra den resan 😊
Av Oscaaar
12 aug. 2015 18:21
Hej! :)

Är du intresserad av ett America the Beautiful årskort som ger dig obegränsad tillgång till alla nationalparker i USA (Grand Canyon, Yosemite, Bryce Canyon, Redwood, Death Valley, osv.) och alla federala rekreationsområden (bl.a. flera badställen längs Colorado-floden)? Jag köpte kortet i juli i år (2015) och jag har kvar kvittot på köpet.

Jag njöt i fulla drag av hela min road trip i västra USA så är övertygad om att du får en toppenresa! :)

Ha det finfint!

Mvh,
Oscar
Av Sailski
22 aug. 2015 21:04
Hej!
Allt det där ligger på min to do list.... Även om jag mest varit inne på Australien och Nya Zeeland, backpacka runt. Men jag vill gärna bila runt i USA. Var där för typ 2 år sen, endast Florida, och blev lite kär i USA. Så vill gärna se mer och just bila runt var det jag gillade mest!!
Mvh Monica
Av Lo_uise
5 sep. 2015 18:09
Jag är också intresserad av att roadtrippa i USA! Jag vill åka i mars 2016 och vara borta i några månader. Lägg gärna till mig på fb den som är intresserad :) Louise Olsson
2 maj 2016 11:41
Hej!

Jag tänkte åka på roadtrip i Kalifornien i augusti och vill gärna ha resesällskap under delar av eller under hela resan. Jag är en öppen, ungdomlig och äventyrlig person som älskar kulturlivet här i Stockholm och tar ganska ofta del av det. Jag har varit i USA många gånger eftersom min mamma och bror bor där och känner mig trygg med bilkörningen och den amerikanska kulturen. Jag skulle ha åkt med en vän som tyvärr behöver ställa in resan pg a privata angelägenheter. Hör av dig om detta låter intressant.