Reskompis till Nya Zeeland och Asien!

11 okt. 2014 10:09
Visningar: 359
Hej!

Jag är en glad tjej på 23 år som kommer från Karlstad men numera bor och pluggar i Uppsala. Under vintern/våren 2015 har jag tänkt att ha uppehåll och resa men tyvärr passar inte mina planer ihop med någon av mina vänners och därför söker jag någon att resa med.

Min plan är att åka i mitten eller slutet av januari och vara borta ungefär 3 månader. Jag vill framförallt se Nya Zeeland och resa runt i Asien där jag är sugen på Vietnam, Kambodja, Laos, Malaysia, Indonesien och Filippinerna men är flexibel och kan absolut tänka mig andra ställen om du har andra förslag. I vilken ordning det blir spelar egentligen inte heller så stor roll, jag vill bara komma iväg och upptäcka världen! Jag hoppas på att få se djur- och naturlivet, bada, snorkla, vandra, testa på rafting, äta god mat, uppleva nya kulturer och städer och allt annat spännande! Jag är nyfiken på det mesta!

Jag reser gärna med någon runt min ålder, antingen en eller flera. Om du har liknande tankar och tror att vi skulle kunna hitta på en bra resrutt ihop så tveka inte på att höra av dig här eller till (Logga in för att se e-postadress)!
Hoppas vi hörs! :)
25 okt. 2014 01:16
Hej! Jag åker till Nya Zeeland 4/1 och åker sedan vidare till Sydostasien den 26/2 så vi kanske tajmar ganska bra. :) Är också flexibel när det gäller länder, resrutter osv. 22 år gammal är jag.

/ Gunilla
25 okt. 2014 11:15
Kul! Jag skickar ett meddelande till dig :)
Av Sarris
3 nov. 2014 20:29
Hej!
Jag går lite i samma tankar, då jag har studieuppehåll i vinter/vår och skulle vilja tillbringa tiden på varmare breddgrader. Nya Zeeland har alltid varit en dröm, men Sydostasien är absolut inte fel det heller :)

Hur ser era planer ut? Vi kanske kan höras mer via mail? (Logga in för att se e-postadress)

Ha det fint! Mvh Sara
4 nov. 2014 09:54
Hej Emelie!

Jag tycker det där låter grymt spännande! Går i liknande tankar :)

Skicka iväg ett mail om du vill!

Min mail är (Logga in för att se e-postadress)

/Emma
5 nov. 2014 12:12
Hejsan! Din plan låter väldigt likt det jag har tänkt mig. Är väldigt sugen på att resa runt i Sydostasien och även Nya Zeeland & Australien runt Januari/Februari någon gång! Hade helst också åkt med någon i samma ålder så det passar bra! Hade varit kul om vi kunde prata lite mer om detta! Min email är (Logga in för att se e-postadress), om du vill höra av dig ! :)
8 nov. 2014 14:11
Hej!

Mitt namn är Elin och är en glad 24 åring som tycker din resplan låter väldigt intressant! Jag går själv och tänker mig en liknande resa, jag vill uppleva så mycket äventyr som möjligt och massor av sol och bad! Du får gärna maila mig och berätta mer om dina planer om du vill, min mail är (Logga in för att se e-postadress) eller Elin Lysell på FB.

Hoppas vi hörs! :)
10 nov. 2014 21:57
Hejsan!
Har också planer på att framförallt åka till Indonesien och senare vidare till australien/nya zeeland! Funderar också på att åka i Januari och ungefär 3 månader!
Gjorde en resa förra året då jag besökte Thailand, kambodja, laos och Vietnam men kan inte riktigt få nog! :)

Någon som har liknande planer och vill ha lite sällskap?
Roligare ju fler man reser! :)

Skriv på fb eller ett meddelande här! :)
/ Stephanie

https://www.facebook.com/stephanie.blommartensson